Toon posts:

Start > Alle programma's is transparant

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met xp pro en als ik start druk en dan alle programma's is die lijst helemaal transparant ik zie alleen een zwarte lijn waar de schaduw loopt

KAN IEMAND ME HELPEN?????

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 17:02

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 16:00:
Ik werk met xp pro en als ik start druk en dan alle programma's is die lijst helemaal transparant ik zie alleen een zwarte lijn waar de schaduw loopt

KAN IEMAND ME HELPEN?????

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel
Heb je toevallig een aangepast thema gekozen? Misschien dat het helpt om het thema even in t e stellen op Windows Klassiek en daarna weer terug naar wat het was. Of door even je Start-Menu naar 'Klassiek' te zetten en dan weer terug naar 'Windows XP'. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wwilemse,

Dit is nu al de zoveelste keer dat je een topic opent waarin je geen eigen inzet toont - iets wat wel belangrijk is op GoT en wat je ook al meerdere malen verteld is zowel in topics als via mail.

Dit topic gaat dan ook dicht :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:37
Ik stel voor dat je Windows Operating Systems - Policy even doorleest. Dit topic voldoet op zoveel manieren niet aan hoe we graag topicstarts zien in WOS, dat ik het ga sluiten.

Ten eerste ben je vergeten het OS te vermelden in de topictitel - okay, da's niet zo erg. Er staat een erg domme taalfout in de topictitel, als je het even had overgelezen had dat toch wel moeten opvallen hoop ik. Interpunctie is overigens ook niet voor niets uitgevonden. Je post bestaat uit niet veel meer dan een statement wat je probleem is en een schreeuwerige vraag of we kunnen helpen. Nee, op deze manier kan dat dus niet.

Dit topic is gesloten.