Toon posts:

[gezocht] steun voor koptelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor mijn werk op zoek naar een steun voor een hoofdtelefoon. Dat is een ding waar je die hoofdtelefoon aan op kan hangen zodat dat ding niet overal rond slingerd. Voor dit soort dingen gebruiken ze ook wel eens zo'n glazen hoofd.

Heeft iemand enig idee waar dit soort dingen te koop zijn in Europa?

ff als voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.savantaudio.com/STXHPS2.JPG

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Ga eens naar een muziekwinkel , (bladmuziek, instrumenten en zo) daar hebben ze nog wel eens van die koppen staan.
Meestal wel van Beethoven of een andere componist, maar dat is toch niet zo erg? Een in het hogere segment beter gesorteerde audiozaak wil ook nog wel eens van dat soort dingen in huis hebben.

Zo'n houten ding zag ik laatst nog bij de Ikea staan, maar ik weet niet of dat ook in de verkoop is. (Een handige doe het zelver eens lief aankijken zou ook goed kunnen helpen in dit geval ;) )

[ Voor 25% gewijzigd door F-Wee op 18-08-2004 16:04 ]

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

Verwijderd

Die glazen hoofden zie je vaak op rommelmarken, maar de steun die jij post als plaatje is door elke VMBO'er wel na te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 16:04:
Die glazen hoofden zie je vaak op rommelmarken, maar de steun die jij post als plaatje is door elke VMBO'er wel na te maken.
Ja klopt die is makkelijk na te maken, maar het is dus zo dat die dingen in een winkel komen te staan. Dus ze moeten er nog wel een beetje mooi uitzien (niet zoals mijn voorbeeld want die is idd erg lelijk.

En we moeten ze in grote getallen geleverd kunnen krijgen (nou ja groot... 20 tot 30 stuks), dus kopen op een rommelmarkt zit er niet in....

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aan 19" racks zie ik wel eens een soort van haak hangen die bedoeld is voor hoofdtelefoons (maar ook kabels op rol enzo). Kijk anders eens op new-line of je daar iets kan vinden.

Wise enough to play the fool

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
of je zet 'em op je eigen hoofd.... :+

Verwijderd

Op het HTforum staat er 1 te koop dacht ik. Heb je echt een stax? of is dat maar een voorbeeld?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=16901.0

Oh stupid niet gezien 30 stuks... |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 17:20 ]

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 16:48:
Op het HTforum staat er 1 te koop dacht ik. Heb je echt een stax? of is dat maar een voorbeeld?
TS wil er 20 a 30. Hier heeft ie niet zoveel aan dus.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Pagina: 1