Toon posts:

Wat is dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://people.zeelandnet.nl/aetenwolde/images/wtf.jpg

dit vond ik mijn kamer :S
hoe het er komt, zou het niet weten

Nou, ik heb hier wel een xbox met glasvezel aansluiting, maar das gewoon beide hetzelfde.
Dus ik weet dat het glasvezel is, alleen wat is dat ding aan de linkse kant, dus gewoon ook het aansluiting ding, alleen dat langwerpige, voor wat van apparatn zijjn die?
Of is het gewoon een ander standaard?

GreetZ
Senshin

Verwijderd

Optische kabel
Die stekkers heb je in zo'n >20 uitvoeringen, waarvan de langwerpige een 'Toslink Miniplug' heet.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 15:57 ]

• TimBosua
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05-2023
dat is nou een optische kabel. De rest van het zoekwerk kun je zelf wel denk ik

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:27
optische kabel van minijack (bv portable minidisc) naar gewone spdif (audio componenten). Kabel kreeg je waarschijnlijk bij een Creative geluidskaart erbij.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik voeg me bij de vorige uitleggerds. Optische kabel voor digitaal signaal, bijv. minidisc, geluidskaart, cd-speler, etc. Handig, vroeger best duur (f 70,-), nu krijg je ze overal bij een pak wasmiddel. :(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

je hebt aan de ene kant een Toslink (standaard)
en heel waarschijnlijk een sony-connector.

De sony collecter ( en een aantal andere merken ook) wordt veel gebruikt.

Ingang en uitgang hebben het zelfde digitale signaal, alleen wordt er gebruik gemaakt van diversen steker pin layout.

Op mijn portable HD van sony is een van de ingangen een gecombineerde tussen een stereo mini jack en een digitale ingang.
Pagina: 1