Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] autoresize en makkelijk spoilertag invoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik zien dat het forum plaatjes autumatisch kan resizen, en dat je wanneer je een nieuwe post wil plaatsen tekst kan selecteren en dan op een knop kan drukken die de code voor de spoiler om de geselecteerde tekst zet. Nu moet je namelijk van die vage ingewikkelde code invoegen om tekst als spoiler neer te zetten.

En hoezo word hier eigenlijk react gebruikt? phpBB heeft toch veel meer features en is veel gebruiksvriendelijker...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 15:02:
En hoezo word hier eigenlijk react gebruikt? phpBB heeft toch veel meer features en is veel gebruiksvriendelijker...
phpBB vind ik echt niet gebruiksvriendelijker dan wat ik hier zie (buiten de admin, want dat weet ik niet van react) en kwa features zit phpBB denk ik niet ver achter React :P O, maar denk dat de belangrijkste reden is dat phpBB niet geschikt is vanwege de grote van GoT ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Resizen moet je zelf doen, dmv HTML resizen is enorm LAME.

Verder mag je mij vertellen wat er gebruiksvriendelijker is aan phpBB, of wat phpBB heeft dat React niet heeft :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In React 1.9.3 heeft crisp overigens een [norml]
spoiler:
-tag ingebouwd, waardoor het gebruik van tabellen niet meer nodig is :) . Plaatjes resizen komt in de nieuwe templates, waar crisp nog immer hard aan werkt :) .

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Het toevoegen van ubb tags door middel van selecteren en op de juiste tag te klikken zou ik ook graag zien verschijnen

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 15:02:
Graag zou ik zien dat het forum plaatjes autumatisch kan resizen
[img=600]url[/img] :)

verder ben ik t met chem eens dat html resizen lame is, maar het kán dus wel.
Harm schreef op 18 augustus 2004 @ 15:10:
In React 1.9.3 heeft crisp overigens een [norml]
spoiler:
-tag ingebouwd, waardoor het gebruik van tabellen niet meer nodig is :) . Plaatjes resizen komt in de nieuwe templates, waar crisp nog immer hard aan werkt :) .
spoiler:
dit werkt dus niet

of zijn we nog niet aan react 1.9.3 toe (waar zie je dat ergens? ben ik blind of...)

[ Voor 44% gewijzigd door Punksmurf op 18-08-2004 16:28 ]

met een hamer past alles

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14

DizzyWeb

Ondertiteld

Hou je muis maar eens boven het worodje React in "Powered by React" helemaal onderaan ;)

Verwijderd

waar zie je dat ergens? ben ik blind of...)
React linkje onderaan de pagina ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

CrashOne schreef op 18 augustus 2004 @ 15:25:
Het toevoegen van ubb tags door middel van selecteren en op de juiste tag te klikken zou ik ook graag zien verschijnen
in de voor abo's beschikbare base_grey is dat aanwezig, maar crisp vond die niet voldoende qua JS-skills :P

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
DizzyWeb, euss: tnx
ik had wel onderin gekeken, maar niet zover gezocht ;)

met de nieuwe update staat mijn tekst dus ineens wel als spoiler :P erg handig wel!

met een hamer past alles

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

in de nieuwe templaat wordt alles beter \o/

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.