ATI's TV OUT

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• dhelios
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-11-2025
Heloowsj,

Ik ben zometeen even van plan om eindelijk weer eens TV OUT hiero aan te gaan sluiten. Alleen weet ik niet meer precies wat voor kabeltje ik hiervoor nodig zal hebben.. ik ben van plan zometeen eventjes naar het centrum hiero te gaan en het te gaan halen, als ik immers kan weten wat voor kabeltje ik nodig heb.
Ik draai hier op een Sapphire Atlantis 9700 Pro met TV OUT dus.

Maar wat ik eigenlijk wil, is dat ik TV kan kijken op men PC, tuurlijk is het wel cool dat ik men DivXjes niet meer hoef te compileren naar (S)VCD of DVD ofsow maar het gaat me meer om TV kijken op men PC, en opnemen. Aangezien iemand hier in het huis *altijd* loopt op te nemen dat ik nooit de kans krijg om 1 minuut band te krijgen ;)

Met nVidia weet ik dat er zo'n programma voor is, TV Tool dacht ik. Maar volgens mij werkt dat niet met ATI. Wie oh wie wilt er helpen zodat ik hier TV kan kijken op men PC :D

Alvast bedankt _/-\o_

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Dan heb je dus wel een tvkaartje nodig in je pc of je had een ATI 9700pro AIW moeten hebben, die heeft een tv tuner en decoder onboard zitten. Kabeltje voor naar je tv is een standaard kabel die je bijgeleverd hebt gekregen bij je kaart ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Je hebt gewoon een tvkaart in je pc nodig ja, wat meer eigen inzet en je was daar zelf achter gekomen Doron :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.