Ik zit met het volgende, ik ben al enige tijd abonnee van t-mobile, met een sim only abo. Echter daar mijn voornamelijke kosten in de sms-jes zitten, plus min 350 per maand, wil ik overstappen naar bijv. hi welke duidelijk goedkoper is dan t-mobile hierin. Waar ik nu rekeningen heb van boven de 100€ zullen die gedekt kunnen worden met een hi 40 abo. De overstap is dus best logisch, echter, ik heb nog een abo van ongeveer 9 maanden staan. Mijn 80 sms-jes krijg ik onderhand gratis, want dat was ooit eens een aktie, en voor de rest heb ik een sim only 150. Als ik die wil afkopen ben ik een flink bedrag kwijt, welke ik natuurlijk snel terug verdien met de lagere rekeningen per maand.
Maar wat ik me afvroeg, kan ik niet het nummer overzetten naar hi, en dan een nieuw nummer laten zetten op mijn t-mobile en deze dan tja benutten als ik mijn budget van hi heb opgemaakt, oid?
Maar wat ik me afvroeg, kan ik niet het nummer overzetten naar hi, en dan een nieuw nummer laten zetten op mijn t-mobile en deze dan tja benutten als ik mijn budget van hi heb opgemaakt, oid?