Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3 speler die losse flashcards kan lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben naar zoeits opzoek, bestaat zoeits eigenlijk? zou ik in iedergeval zeeer praktisch vinden.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
Een maat van mij heeft laatst bij de computerland in eindhoven een heel goedkoop MP3 spelertje gekocht (was een plat vierkant blokje) waar 128mb standaard inzit en los ook nog een SD kaartje erbij is te plaatsen.

• MaXX99
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 21:02
Zelf heb ik een Vosonic X-drive VP3310 http://www.vosonic.com.tw met harde schijf van 40 Gb.
Werkt prima en kan je kaarten (van bv digitaal fototoestel) overcopieren naar de HDD.

Enige negatieve kommentaren zijn :

- kwaliteit van de bijgevoegde oordopjes is niet bijster goed
- HDD is schokgevoelig en trekt de batterij leeg in 2u30

Verder een prima toestel dat vrij goedkoop te vinden is in Duitsland

Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F

Verwijderd

Topicstarter
Ja mijn vader heeft ook een phototainer waar je dus flashcards op een harde schijf kan zetten en ze ook kan bekijken, luisteren noem maar op. Maar ik hoef er dus liever niet een harde schijf bij, zodat het klein en niet te breekbaar blijft en ook nog een beetje betaalbaar :) -dat willen we allemaal :P

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:26
De Nex van Frontierlabs bijvoorbeeld. Heb al een poos de Nex II, tegenwoordig is men toe aan model Nex IA+ en de nieuwe Nex Cube. Zie http://www.frontierlabs.com/. Deze zijn volgens mij bij de meeste bekende online mp3 winkels wel te verkrijgen.

Verwijderd

Mp3 spelers horen in Gadget talk.

>>Gadget Talk

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Whaxx, een eenregelige topicstart is wel erg beschamend voor een tweaker. Ik zie gewoon nul eigen inzet om uit te vinden wat er te koop is op dat gebied, vandaar dat deze dicht gaat.

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door, dan weet je hoe het hier op GoT wel hoort ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.