Toon posts:

Welk programma?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ga beginnen met het maken van een nieuwe site, uitschijfmenutje enz wat flash dingen erin, Nou ben ik benieuwd welk programma gebruiken jullie en raden jullie me aan? Dreamweaver + flash? of...?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:23
Wat heb je zelf al geprobeerd? Van welke programma's heb je al een demo gedownload?
Ik raad je aan je gezonde verstand en google.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Ik zou zeggen gebruik je vriend Google en je kan beginnen om hier eens te kijken:

http://www.websitemaken.be/cursus.php?id=html1

PS, gij zijt vrij nieuw hier, lees een beter de FAQ en voorwaarden waaraan een topic moet voldoen, anders zal je niet ver komen met je vragen in dit topic.

Webdesign & Graphics - FAQ en Policy

[ Voor 48% gewijzigd door Flame17 op 18-08-2004 11:49 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik zelf vaak Macromedia. Dreamweaver,flash maar wou wel eens weten of er nog betere, makkelijkere of handigere programma's waren..

Verwijderd

Gewoon een simpele editor met syntax highlighting? EditPlus, UltraEdit et cetera...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:12

crisp

Devver

Pixelated

vi

verder zou ik je willen aanraden gewoon eens wat trials te proberen en zelf ook wat meer informatie op te zoeken (en dan ook in het juiste forum; Software Algemeen is bedoelt voor software vragen). Eea is ook heel erg afhankelijk van je eigen wensen en vaardigheden.

[ Voor 100% gewijzigd door crisp op 18-08-2004 11:58 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.