Ik heb sinds een week deze TFT panel aangekocht.
Echter heb ik een zeer nare nevenwerking.
Vanaf ik begin te werken op mijn TFT krijg ik een misselijk gevoel in mijn maag en begin ik ook last te krijgen aan mijn ogen om het beeld scherp te zien. Bij gewone CRT schermen heb ik dit niet. Zelf de gewone 15" TFT schermen op het werk laten mij ongestoord kijken.
Ik draai op een res van 1280 x 1024 bij 60 en of 75 Hertz maar het probleem blijft.
Ik heb de auto scherpstelling enzo geprobeerd en ook met de meegeleverde software. Het beeld is scherp en helder. Echter ik krijg ik steeds die misselijkheid in kleine mate en last om scherp te zien.
Gamen en films bekijken geeft dan wel geen probs.
Enkel wanneer ik in windows zelf aan het werken ben.
Dit is een zeer vervelend prob eigelijk.
Ik heb 600€ aan deze monitor betaald en krijg deze nare neveneffecten.
Is dit normaal voor een 19" TFT of neem ik best eens contact op met philips.
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd veel moet werken en nogal moe ben.
Maar dat zou toch geen reden mogen zijn aangezien het op andere TFT's op het werk zelf niet het geval is...
Zeer vervelend
Echter heb ik een zeer nare nevenwerking.
Vanaf ik begin te werken op mijn TFT krijg ik een misselijk gevoel in mijn maag en begin ik ook last te krijgen aan mijn ogen om het beeld scherp te zien. Bij gewone CRT schermen heb ik dit niet. Zelf de gewone 15" TFT schermen op het werk laten mij ongestoord kijken.
Ik draai op een res van 1280 x 1024 bij 60 en of 75 Hertz maar het probleem blijft.
Ik heb de auto scherpstelling enzo geprobeerd en ook met de meegeleverde software. Het beeld is scherp en helder. Echter ik krijg ik steeds die misselijkheid in kleine mate en last om scherp te zien.
Gamen en films bekijken geeft dan wel geen probs.
Enkel wanneer ik in windows zelf aan het werken ben.
Dit is een zeer vervelend prob eigelijk.
Ik heb 600€ aan deze monitor betaald en krijg deze nare neveneffecten.
Is dit normaal voor een 19" TFT of neem ik best eens contact op met philips.
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd veel moet werken en nogal moe ben.
Maar dat zou toch geen reden mogen zijn aangezien het op andere TFT's op het werk zelf niet het geval is...
Zeer vervelend
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 11:21 ]