Om nou te zeggen dat mijn gebeden gehoord zijn, vind ik wat overdreven, maar er was gisteren in ieder geval IETS van activiteit te bespeuren in de F@H DPCH. 
De gevolgen zijn direct duidelijk. New_Folder verliest hun zeker lijkende daily #1, Skinkie pakt een plaats winst in de overall rankings en we hebben een 'nieuwe' Top 30 bewoner in veteraan Zylon_Internet. Met zoveel verrassingen zal het me niet verbazen wanneer er vandaag aliens op aarde landen
DPC staat ook weer ruim in de Top 30 daily en verder mogen er 3 mijlpalen uitgedeeld worden en zijn er volgens deze stats 4 nieuwe leden?
Ik kan ze even niet vinden. Hopelijk vindt UPS wel de woningen van de mijlpaalhalers _ , patrickdeturck en Shagrabbit.
De gevolgen zijn direct duidelijk. New_Folder verliest hun zeker lijkende daily #1, Skinkie pakt een plaats winst in de overall rankings en we hebben een 'nieuwe' Top 30 bewoner in veteraan Zylon_Internet. Met zoveel verrassingen zal het me niet verbazen wanneer er vandaag aliens op aarde landen
DPC staat ook weer ruim in de Top 30 daily en verder mogen er 3 mijlpalen uitgedeeld worden en zijn er volgens deze stats 4 nieuwe leden?
Folding@Home hitparade van 2004-08-17 Top 30 daily flushing members: (71/1244) = 6%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams overall
Mijlpalen
|
Leden |
4 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: >0 retirements |
Aantal leden: 1244 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |
Folding@home: site - software |