Toon posts:

bedrog bij bytepro

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had via byte pro (duitsland) voor 338 euro bestelt. Alles verliep redelijk normaal
todat de goederen uitgeleverd werden , de heflt zat niet in de doos , deze zouden nog na geleverd worden. Was nooit wat over gezegt in email verkeer. De cpu was gebruikt en de core flink geschadigd. Ik denk dat een heel wat minder beschadigde core al defekt zou zijn dus niet eens geprobeerd of hij het deed.
De videokaart die ik bestelt had was van een goedkoper type (le ipv dv ) en bovendien ook nog defekt. (allemaal strepen in het beeld , verticaal)
Ik heb een afspraak bij de politie voor aangifte , maar verwacht daar verder weinig van.

Overigens naar het zoeken via google stuite ik ook op vele slachtoffers van norsk-it ...een vergelijkbaar bedrijf die wel eens op tweakersnet opduikt.

Bijde bedrijven hebben een mooie website , maar kan met een gerust hart zeggen dat het firma's van bedrog zijn . Niemand die dat kan weerleggen.

U bent gewaarschuwd.

mvg

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 14:01

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Het nuttigste om medetweakers hiervoor te waarschuwen is de shop survey invullen :)
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5930 voor dit bedrijf...

Dit topic zal binnen vrij korte tijd waarschijnlijk al uit het zicht verdwenen zijn, terwijl de Shop Survey door veel tweakers eerst gecontroleerd wordt vooraleer ze iets bestellen.

ps: lees wel eerst de regels voor het invullen van je shop survey, anders zal deze verwijderd worden en heeft niemand er iets aan ;)

[ Voor 18% gewijzigd door The Bad Seed op 18-08-2004 02:52 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
deze bedrijven worden door de tweakers crew direct verwijderd.

ze zijn bij hun al bekent denk ik .

wilde van de gelegenheid even gebruik maken , maar i.i.g. bedant voor je reactie.

Verwijderd

Kunnen ze beter laten staan denk ik. Kunnen mensen tenminste de slechte ervaringen lezen (moet je die wel even invullen :| )

Is natuurlijk wel erg rot voor je. En krijg je geen reactie van het bedrijf op mails?

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04-2025
Recent bijna bij norsk-it besteld. Aangezien ze pas na een week op emails reageren en geen idee hebben hoe ze bestellingen naar het buitenland moeten afhandelen (terwijl ze duidelijk vermelden op de site dat ze het doen) heb ik gecancelled. En daar ben ik zeer blij om nu ik dit hoor...

check http://www.geizhals.net/eu/ als je in duitsland besteld, de duitse pricewatch met shops die naar Nederland verzenden

[ Voor 19% gewijzigd door srekaewt op 18-08-2004 11:24 ]

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Graag on-forum blijven met je onderwerpen, dit heeft namelijk niets met de hardware zelf te maken. Tweakers.net heeft niet voor niets een Shop Survey voor dit soort dingen :o

Verder wordt het hier op prijs gesteld als je een beetje verzorgd post. Als je bestelling bij die winkel even onduidelijk geformuleerd was als je posts hier is een misverstand zo gebeurd...

Tenslotte worden we er niet vrolijk van als je met termen als 'bedrog' gaat smijten VOORDAT de tegenpartij kans gehad heeft het recht te zetten. Ik lees nergens dat je hen tijd gegeven hebt de fouten te herstellen. Doe dat dan, waar mensen werken worden fouten gemaakt, en of een bedrijf goede service verleent kun je alleen zien aan hoe ze omgaan met problemen. Dit is gewoon voorbarig geflame :(

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.