Zoals gezegd heb ik verticale strepen door m'n beeld. Dit heb ik al eens eerder gehad met een noname voeding van onbekend wattage.
Toen heb ik me voeding vervangen voor deze Huntekey 400.
Dit is zon jaar geleden denk ik. Nu duiken die strepen weer op maar met een beetje pielen aan me videokaart gingen ze steeds weg voor vrij lange tijd. Nu helpt dit ook niet meer
Ik verdenk dus wederom m'n voeding.
Een klasgenoot had hetzelfde(Met excact zelfde CPU+Video kaart) en heeft er een Antec voeding ingzet en helemaal nergens meer last van.
Er is niet bepaald veel te vinden over huntkey op GoT en ik ben dus ook benieuwd naar de kwaliteit hiervan. In een review stond dat het wel knap spul is en ergens anders stond dat ze op Q-tec niveau zitten.
Aangezien morgen me nieuwe moederbord en cpu binnekomt(als het meezit^^) zal ik es kijken wat er dan gebeurt.
Als het nog niet goed is hang ik er waarschijnlijk een Tagan 480 in.
Huidige specs:
Asus A7V333
AMD Athlon XP 1800+
1Gb DDR2700
Club3d BBA ATI R9700 PRO 128Mb
SB Live 5.1
60GB MAxtor 7200
120GB Maxtor 7200 8Mb
Plextor PX-116A DVD
Plextor 48/24/48A brander
Win 2K
Nieuwe specs worden:
Asus A7N8X-E Deluxe
AMD Athlon XP2800+ Barthon
Toen heb ik me voeding vervangen voor deze Huntekey 400.
Dit is zon jaar geleden denk ik. Nu duiken die strepen weer op maar met een beetje pielen aan me videokaart gingen ze steeds weg voor vrij lange tijd. Nu helpt dit ook niet meer
Een klasgenoot had hetzelfde(Met excact zelfde CPU+Video kaart) en heeft er een Antec voeding ingzet en helemaal nergens meer last van.
Er is niet bepaald veel te vinden over huntkey op GoT en ik ben dus ook benieuwd naar de kwaliteit hiervan. In een review stond dat het wel knap spul is en ergens anders stond dat ze op Q-tec niveau zitten.
Aangezien morgen me nieuwe moederbord en cpu binnekomt(als het meezit^^) zal ik es kijken wat er dan gebeurt.
Als het nog niet goed is hang ik er waarschijnlijk een Tagan 480 in.
Huidige specs:
Asus A7V333
AMD Athlon XP 1800+
1Gb DDR2700
Club3d BBA ATI R9700 PRO 128Mb
SB Live 5.1
60GB MAxtor 7200
120GB Maxtor 7200 8Mb
Plextor PX-116A DVD
Plextor 48/24/48A brander
Win 2K
Nieuwe specs worden: