We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Wat zeggen online virusscanners en wat zeggen progs zoals AAW en SSD? (Zie de Beveiliging & Virussen FAQ
). Wij zullen zo'n random naam waarschijnlijk ook niet herkennen als Google dat niet doet 
Hoe dan ook SA -> BV.
Hoe dan ook SA -> BV.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Als google het niet kent is het voor 99% zeker spyware/malware/virus. http://virusscan.jotti.dhs.org/ haal de file daar eens doorheen.
Ik heb alle dingen die jullie voorstellen reeds gedaan (ad aware en spybot had ik al gedaan, virusscan van Jotti heb ik net gedaan) en geen van de programma's heeft mij een antwoord gegeven. Ik heb het nu disabled in msconfig en het programma wordt niet meer opgestart, maar ik blijf benieuwd naar wat dit nou in godsnaam is.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Stuur even je bestand naar: newvirus@kaspersky.comRexomnium schreef op 18 augustus 2004 @ 12:47:
Ik heb alle dingen die jullie voorstellen reeds gedaan (ad aware en spybot had ik al gedaan, virusscan van Jotti heb ik net gedaan) en geen van de programma's heeft mij een antwoord gegeven. Ik heb het nu disabled in msconfig en het programma wordt niet meer opgestart, maar ik blijf benieuwd naar wat dit nou in godsnaam is.