Zo ik volg deze hele kwestie al sinds 2 maanden, en ik ben nu redelijk overtuigd van de Sony MDR-EX71sl + het inspelen enzo.
Waarom zou ik dit volgen???
Ik heb ong 2.5 maand geleden de iPod laten kopen in The States, waar hij overigens veel goedkoper is, scheelde me 120 eurie.
Zeer tevreden alleen 1 ding, S H I T oordopjes die ze erbij leveren, ze vallen constant uit, en ze zitten niet lekker.
Bij een beetje wind hoor je de muziek al niet meer...... rubbish dus!
Ik wilde ze eigelijk laten kopen door een piloot die ik ken die naar Hong-Kong moest, hij had te weinig tijd... via internet maar dan!
Ishopping4u leek me goed, maar na een stukje beter zoeken zie je ze bij ebay al veel goedkoper, soms zo goedkoop dat je het eigelijk niet kan vertrouwen. Verder zoeken dus.
Ik heb nog wel enkele vragen:
Zijn er mensen die ervaring hebben met eBay en dus mssn ook PayPal?
Hoe zit dat met dat snoer wat achter je nek langs moet ofzo?
en
Zijn er nog andere tips en trucs die jullie me kunnen vertellen?
Ik vind dat gezeur met dat aanmelden bij eBay wel irritant maar ik denk dat ik geen andere keus heb. Of heeft iemand anders een betere ervaring?
MzzL BJZ
Waarom zou ik dit volgen???
Ik heb ong 2.5 maand geleden de iPod laten kopen in The States, waar hij overigens veel goedkoper is, scheelde me 120 eurie.
Zeer tevreden alleen 1 ding, S H I T oordopjes die ze erbij leveren, ze vallen constant uit, en ze zitten niet lekker.
Bij een beetje wind hoor je de muziek al niet meer...... rubbish dus!
Ik wilde ze eigelijk laten kopen door een piloot die ik ken die naar Hong-Kong moest, hij had te weinig tijd... via internet maar dan!
Ishopping4u leek me goed, maar na een stukje beter zoeken zie je ze bij ebay al veel goedkoper, soms zo goedkoop dat je het eigelijk niet kan vertrouwen. Verder zoeken dus.
Ik heb nog wel enkele vragen:
Zijn er mensen die ervaring hebben met eBay en dus mssn ook PayPal?
Hoe zit dat met dat snoer wat achter je nek langs moet ofzo?
en
Zijn er nog andere tips en trucs die jullie me kunnen vertellen?
Ik vind dat gezeur met dat aanmelden bij eBay wel irritant maar ik denk dat ik geen andere keus heb. Of heeft iemand anders een betere ervaring?
MzzL BJZ