Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zo ik volg deze hele kwestie al sinds 2 maanden, en ik ben nu redelijk overtuigd van de Sony MDR-EX71sl + het inspelen enzo.

Waarom zou ik dit volgen???
Ik heb ong 2.5 maand geleden de iPod laten kopen in The States, waar hij overigens veel goedkoper is, scheelde me 120 eurie.
Zeer tevreden alleen 1 ding, S H I T oordopjes die ze erbij leveren, ze vallen constant uit, en ze zitten niet lekker.
Bij een beetje wind hoor je de muziek al niet meer...... rubbish dus!

Ik wilde ze eigelijk laten kopen door een piloot die ik ken die naar Hong-Kong moest, hij had te weinig tijd... via internet maar dan!

Ishopping4u leek me goed, maar na een stukje beter zoeken zie je ze bij ebay al veel goedkoper, soms zo goedkoop dat je het eigelijk niet kan vertrouwen. Verder zoeken dus.

Ik heb nog wel enkele vragen:

Zijn er mensen die ervaring hebben met eBay en dus mssn ook PayPal?

Hoe zit dat met dat snoer wat achter je nek langs moet ofzo?

en

Zijn er nog andere tips en trucs die jullie me kunnen vertellen?

Ik vind dat gezeur met dat aanmelden bij eBay wel irritant maar ik denk dat ik geen andere keus heb. Of heeft iemand anders een betere ervaring?

MzzL BJZ ;)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:37
Wat wil je nou precies? Betere oordopjes? Daar loopt namelijk een heel mooi topic over waar je heel veel info uit kunt halen.

BTW: dit is niet echt een heel handige topictitel... als iemand nou info gaat zoeken gaat dit niet echt werken, want bijna iedereen heeft wel een vraag.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
dreamscape schreef op 17 augustus 2004 @ 23:57:
Wat wil je nou precies? Betere oordopjes? Daar loopt namelijk een heel mooi topic over waar je heel veel info uit kunt halen.

BTW: dit is niet echt een heel handige topictitel... als iemand nou info gaat zoeken gaat dit niet echt werken, want bijna iedereen heeft wel een vraag.
Neej Klopt heb iets verkeerd gedaan srry.
ik wilde dit bericht eigleijk toeveogen bij Wat zijn goede oordopjes deel 2.

Moet ff kijken hoe ik heb kan verwijderen en zometeen toevoegen, bij de andere topic

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 17:40

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 23:59:
[...]

Neej Klopt heb iets verkeerd gedaan srry.
ik wilde dit bericht eigleijk toeveogen bij Wat zijn goede oordopjes deel 2.

Moet ff kijken hoe ik heb kan verwijderen en zometeen toevoegen, bij de andere topic
Gewoon posten in dat topic, en dit even melden aan een modje dat deze verkeerd is met behulp van Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif bovenaan :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
dreamscape schreef op 17 augustus 2004 @ 23:57:

F*uck weet jij het dat moet, en hoe ik hem kan toevoegen bij die andere?

Verwijderd

Topicstarter
DinX schreef op 18 augustus 2004 @ 00:01:
[...]

Gewoon posten in dat topic, en dit even melden aan een modje dat deze verkeerd is met behulp van [afbeelding] bovenaan :)
THNX!

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 14:35
offtopic: mooie tipic title

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 14:35
offtopic: mooie topic title

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-11 09:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
doe maar posten in het oordopjes topic

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
offtopic: offtopic gedrag gebruik je de report knop maar voor

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
en de edit knop

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

:D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En bedankt alle 15 mensen die hier niet offtopic zijn gegaan en het wel gereport hebben :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.