Toon posts:

[Outlook 2003] kan geen attached emails openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit probleem gaat niet over het openen van potentieel onveilige attachments, maar over het openen van emails die attached zijn aan een andere email, geforwarde emails dus.

telkens als ik een attached email wil lezen krijg ik de volgende alert-box: The operation failed. An object could not be found.

De attached emails hebben ook niet het gebruikelijke envelopje als icon (ze hebben het standaard win-logo icon). Als ik de attachments naar mn desktop sleur krijgen ze de extensie .msg en kan ik ze gewoon openen.

Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen is? De 'Operation failed' error kom ik wel een paar keer tegen op de MS-KB, maar dan voor andere problemen.

Verwijderd

Als eens geprobeerd je Office 2003 cd erin te douwen en te kiezen voor Repair Office? En eventueel kun je dan ook gelijk SP1 installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 23:34:
Als eens geprobeerd je Office 2003 cd erin te douwen en te kiezen voor Repair Office? En eventueel kun je dan ook gelijk SP1 installeren.
Goed plan, alleen zit ik momenteel in London en ligt mijn Office CD ietsie buiten bereik in Nederland. En of ze hier een NL Office hebben? Ik heb zo mn twijfels.

Er moet toch een andere manier zijn om Outlook weer zo ver te krijgen om attached mails te openen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 11:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nope, dat maakt dus geen verschil. Ik heb zelfs Office helemaal uninstalled en weer opnieuw geinstalleerd maar hij vertikt het nog steeds.

Ik zie zo langzaam aan geen andere mogelijkheid dan maar weer eens een hele nieuwe windows install te doen :'(

Het rare is dat alle andere attachments bv .doc, .xls etc het wel gewoon doen. Wat me trouwens ook opviel was dat als ik op een mailto:email@adres.nl klik op een webpage ik ook een 'The operation failed. An object could not be found'-error krijg.