Toon posts:

DVD-Rom

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Haj,
ik heb een probleem met mn DVD-ROM. Ik heb namelijk een Samsung DVD-ROM SD-612S. ik heb m geinstalleerd, hij geeft aan dattie wat leest maar als ik de D-schijf wil openen zegt ie dat ik er een andere schijf in moet doen. Ik heb t met verschillende dvd's en cd's geprobeerd, maar hij doet t niet.

Greetz

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je probeert te booten met het ding (dus een winxp of knoppix schijfje erin vrot) doet hij het dan wel?

een manier om ook te testen (wel beetje oldskool, maar werkt nog steeds).
pak een bootfloppy (standaard win98 ding ofzo) . boot naar dos zonder drivers oid te laden en laadt handmatig de driver in voor de cdspeler.

probeer vervolgens het ding te benaderen door naar de driveletter te gaan en een DIR op te vragen. Krijg je dan een dir listing werkt het ding, krijg je een CDR101 issie zo dood als maar kan :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak :o - graag topics over Opslagmedia in de daarvoor bestemde subforum...
- deze topicstart is zo minimaal dat een degelijk antwoord onmogelijk is. Welk OS gebruik je? wat probeer je te lezen? (is het niet gewoon dat PowerDVD een andere drive als default heeft?) Hoe staan de master/slave jumpers etc etc etc

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.