Toon posts:

[xp] na volledige install problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een volledige installatie en update van sp1, mobo drivers install wil ik een legale versie van Norton AV 2004 en Flash plugin 7 install, krijg ik niets als foutmeldingen en crasht XP?? Opnieuw format en weer t zelfde probleem :'( ...iemand een idee?

AMD XP 2000+
Asus A7V8X-MX
256 mb RAM
Cd Brander
Flop....

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
ondertussen al het geheugen getest? :?

Verwijderd

Topicstarter
Geheugen getest, door andere reep en memtest, geen problemen

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Welke foutmeldingen komen er? Al geprobeerd het systeem stabiel te houden door NAV en de Flash Plugin te uninstallen? Juiste drivers geïnstalleerd ? Is Windows updated?

Kortom, wat heb je zelf al bedacht en gedaan.

ARME AOW’er

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Whothagirl,

Dit is echt veel te weinig informatie hoor - zoals F_J_K je in het vorige topic ook al vroeg hebben we véél meer informatie nodig dan dit.

Welke fouten, wat heb je al gedaan en wat kwam daar uit (hoe lang heb je bv. je geheugen getest?) ? :)

Verwijderd

Topicstarter
alles al uninstalled, XP is helemaal updated. Als ik ze uninstall blijft het systeem stabiel draaien. Bij Flash krijg ik geen foutmelding, bij AV 2004 krijg ik de melding ïnterne fout' 3027....

geheugen 30min getst, geen foutmeldingen...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 22:41 ]

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
30 min is te weinig , moet een hele dag zijn als je het goed wild doen. :9

• Jikra
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-12-2025
(jarig!)
brakke install CD?
Werkt de CD op een ander PC? Andere CD's in de speler werken goed?
Heb je je patches en updates allemaal gedaan vóór NAV? en er waren toen geen foutmeldingen, geen divicedriver errors? > nieuwe CD vragen.

Jikra

Verwijderd

NAV install problemen komen me bekend voor.

Ikzelf heb dit soort vage errors ook al eens eerder gehad :(

Wat ik er toen (oudere?, andere?, vorige? versie NAV) uit kon vinden is dat er nog resten in de registery achterbleven, die dusdanig diep in Windows verweven zaten dat officieel uninstallen en regcleaners etc. niet alles weg konden halen.

Ook toen heb ik computer opnieuw geinstalleerd met WinXP met hetzelfde resultaat.
De FOUT die ik toen maakte was dat ik toen NIET de gehele schijf formatteerde, maar gewoon WinXP opnieuw installeerde over de oude heen. Dan worden automatisch alle settings ed. weer mee overgenomen en hoef je ook niet alle applicaties opnieuw te installen.
Pas toen ik eerst de harddisk volledig formatteerde en daarna WInXP installeerde waren alle problemen weg en bleven ze weg.

Een andere oplossing die helpt; neem een andere virusscanner, bijv. McAfee, Panda ofzo; en sla Norton gewoon over. ;)

• Jikra
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-12-2025
(jarig!)
offtopic:
Completely off topic :)
@ John Hook: Je kan de bouwers (van je in je signature genoemde vaartuigen) toch niet verantwoordelijk stellen voor hoe ermee wordt omgegaan? hihihihi

Whotagirl heeft me (ons) nog niet helemaal duidelijk gemaakt hoe de toestand van haar systeem is slechts als een van beiden (NAV óf Flash plugin) is geïnstalleerd: dus alleen Norton zonder Flash, OK? Norton achterwege werkt Flash naar behoren, of niet?

Jikra

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05 22:00

Felyrion

goodgoan!

en wanneer treed het probleem op.. tijdens de installatie? of..?
en bij beide programma's dezelfde fouten? Fouten van Norton, of zijn het windows fouten?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Pagina: 1