I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
• mensen alleen de laatste pagina lezen
• mensen gaan roepen dat ze ontopic moeten terwijl er een goede discussie op gang is
Handig zou soms zijn: een tussentijdse samenvatting die extra opvalt. Dat is echter bijna niet te automatiseren en dus waarschijnlijk te arbeidsintensief.
Bovendien zou de vraag die je wilt stellen ook wel eens beantwoord kunnen zijn in een van de andere posts... (En je searcht natuurlijk voordat je een vraag stelt, en dan kan kom je vanzelf de startpost of een van de andere posts tegen)
Daar zou je bij een *goede*samenvatting dus geen last van hebben. Je bent dan meer bezig met het opbouwen van een soort van kennis database.JHS schreef op 18 augustus 2004 @ 08:24:
Bovendien zou de vraag die je wilt stellen ook wel eens beantwoord kunnen zijn in een van de andere posts...
Ik denk niet dat dit wat gaat worden, omdat de mensen er dan aan beginnen te irriteren. Als je de hele tijd er tegen aan hikt, word dat heel vervelend!THiCE schreef op 17 augustus 2004 @ 22:21:
Nou zat ik te denken of het misschien handig is om bovenaan elke pagina (bij een x aantal posts per page) de startpost te laten zien? Deze bevat vaak relevante info, en dit vermijdt misschien vragen die in de startpost al vermeld staan
En een topicstart is niet altijd zo relevant als je nagaat dat:
Het Grote 'Kleine Nutteloze Mededelingen'-topic Deel 119
en Het Grote 'Kleine Nutteloze Mededelingen'-topic Deel 118
precies op elkaar lijken.
Dus imho zou het een beetje overbodig gaan worden.
Zo denk ik erover, maar ik maak die beslissingen niet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ja, maar kijk alleen al naar de titel van dat topic...outerspace schreef op 18 augustus 2004 @ 08:44:
[...]
En een topicstart is niet altijd zo relevant als je nagaat dat:
Het Grote 'Kleine Nutteloze Mededelingen'-topic Deel 119
en Het Grote 'Kleine Nutteloze Mededelingen'-topic Deel 118
precies op elkaar lijken.
Ik zou persoonlijk echt niet weten hoe je dat zou moeten doendjluc schreef op 18 augustus 2004 @ 08:33:
[...]
Daar zou je bij een *goede*samenvatting dus geen last van hebben. Je bent dan meer bezig met het opbouwen van een soort van kennis database.
* djluc ook niet. Anders zou ik het hier natuurlijk ook niet vertellen want dat zou wel een gat in de markt zijnIk zou persoonlijk echt niet weten hoe je dat zou moeten doen
Het herhalen van het startbericht kan best, maar dan zal GoT er om moeten vragen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
het zou inderdaad wel eens handig kunnen zijn, maar persoonlijk vind ik het ook geen enkel probleem om gewoon even terug te kijken op de eerste pagina
met een hamer past alles
[ Voor 3% gewijzigd door Punksmurf op 18-08-2004 16:46 ]
met een hamer past alles
Een soort uitklapfunctie dmv een klein icoontje zou dan nog het enige zijn wat imho nog praktisch / acceptabel is. Ik zou echter persoonlijk geen zin hebben om het te maken
PSN: DutchTrickle PVoutput
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
ook bij "grote" topics in de Tweakers HuiskamerTHiCE schreef op 18 augustus 2004 @ 22:22:
Het kan ook een attribuut worden van een topic dat begint met 'Het grote...'Dus alleen bij dat soort topics, want eigenlijk is het slechts bij die topics van belang.
Dus dan moet je daar weer uitzonderingen op maken, en op die uitzonderingen weer uitzonderingen etc. Teveel werk voor wat het oplevert als je het mij vraagt (en gelukkig vraag je het niet aan mij
Intentionally left blank
Je hebt mijn post niet goed gelezen. De TS bepaalt of het voor zijn topic handig cq. van toepassing is. Eventueel kan een modje het uit zetten als het niet handig is. Een user-pref die zegt dat ze niet getoont moeten worden heeft natuurlijk altijd voorrang.blaataaps schreef op 18 augustus 2004 @ 18:59:
Waarom zou de TS/crew moeten bepalen of ik bij een topic op elke pagina topicstart zie? Die bepalen (gelukkig) toch ook niet hoeveel berichten per pagina enzo ik wil zien?
Dit lijkt me echter vrij duidelijkcrisp schreef op 18 augustus 2004 @ 23:07:
Ik ben ook geen devver die dit gaat prutsen; lees de draad voordat je blaat gaat gewoon in z'n algemeenheid voor elk topic op imho.
Kan je nu al bijna vertellen dat dat niet gaat werken.djluc schreef op 19 augustus 2004 @ 08:48:
[...]
Je hebt mijn post niet goed gelezen. De TS bepaalt of het voor zijn topic handig cq. van toepassing is. Eventueel kan een modje het uit zetten als het niet handig is. Een user-pref die zegt dat ze niet getoont moeten worden heeft natuurlijk altijd voorrang.
Straks gaat iedereen die optie aanvinken, en dat word superirritant. Een modje gaat echt niet alle vinkjes aan/uit zetten.
Als je nagaat hoeveel topics er komen, en al zijn is dit te veel werk, en ik denk ook niet dat chem / crisp dit van plan is om in te bouwen
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 19-08-2004 08:53 . Reden: typo ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()