Toon posts:

Nero wilt geen data overburnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is me altijd al gelukt om met Nero een minuut of 2/3 te overburnen als ik een audio cd brandde, maar nu een divx film wil branden die 704 mb groot is, loopt Nero te mekkeren dat er te weinig ruimte op de CD is. Ik heb overburning enabled tot 90 minuten, je zou dus denken dat Nero deze 4 mbtjes extra gewoon zou moeten branden, ook al zal het de CD slopen. Moet je mischien een extra optie instellen als je data wilt overburnen ipv audio? Of is het simpelweg niet mogelijk om data te overburnen?

PS: mischien dat iemand een gratis brand-programmatje weet dat wel deze 4 mb's extra wilt overburnen!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-03 21:39
Ja, je moet m op disc-at-once zetten ipv track at once. Soms loopt Nero dan nog een beetje moeilijk te doen. Anders ff later zoeken als de search het weer doet, er is wel veel al over langsgekomen..

Verwijderd

Je moet te eerste overburnen enabelen:

File > Preferences > Exper Features > Enabale overburn

En gebruik NIET de wizard op te burnen maar doe het via: File > Write CD
En dan een single sesion

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
je kunt ook met CDspeed effe je cd testen om een overburn profiel aan te maken...

weet je meteen hoever je cd gaat

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

oh en onder Recoder info in Nero kun je kijken of jou brander overburnen wel ondersteunt. Dit is namelijk niet altijd het geval