Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW]AGP of PCI-Express?

Pagina: 1
Acties:

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
IS het mogelijk dat in de Pricewatch van de videokaarten kan worden aangegeven of de betreffende kaart AGP of PCI-Express is?

Op dit moment moet je kaart voor kaart nazoeken of deze PCI-Express is of niet.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Als pci-express tot de specs behoort dan staat dit bij het product vermeldt in de naamgeving :)

Verwijderd

misschien bijde een apart submenu geven

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoe bedoel je?

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat agp videokaarten en pci-express videokaarten een onderverdeling worden binnen videokaarten :)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Thermo schreef op 20 augustus 2004 @ 13:04:
Dat agp videokaarten en pci-express videokaarten een onderverdeling worden binnen videokaarten :)
In de huidige database structuur van Pricewatch, gaat dat helaas niet. Wat we wel kunnen doen is het verwerken in de benaming van de producten.

[ Voor 16% gewijzigd door Longbeard op 20-08-2004 13:51 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Thermo schreef op 20 augustus 2004 @ 13:04:
Afgezien van het punt dat Longbeard noemt, is het ook niet echt een verdeling vind ik. Je krijgt dan twee categorieën, misschien drie als er ook nog PCI-kaarten zijn, en dat vind ik op het totale aantal videokaarten niet echt een handige verdeling ;) .

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik verwoorde gewoon wat de topicstarter bedoelde :)

Zelf maakt het mij niks uit, als de pricewatch benaming eindigd met AGP of PCI-express lijkt het me ook wel duidelijk.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Like said: indien PCI-express wordt het vermeld :)
Pagina: 1