Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 11:23
Ik heb het een aantal jaren terug gezien dat et bestond, je drukte een 9V blok op een klein omvormertje en die drukte je weer in je telefoon waardoor ie werd opgeladen.
Bestaat dit nog enzo ja waar? zou het graag willen hebben. en anders een lader op zonne-energie...

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07 23:32
Ja bij de conrad hebben z`n geval zoek anders bij conrad met dit atrikel nummer 765167 dan krijg je hem direkt voor meer info

[ Voor 10% gewijzigd door IceClub op 17-08-2004 20:17 ]

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:18
ik heb me nokia deze vakantie opgeladen met hulp van 4 normale batterijen :) gewoon 4 batterijen, oplader stekkertje eraan zetten en in de telefoon pluggen en hij laad :p

https://wren.co/join/Devian

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Hey, ik zit net mijn kamer op te ruimen en heb dit naast me liggen (geen plaatjes, sinds ik geen foto kan maken)

Maar hij is bij blokker te koop, maar hij is maar voor een paar telefoons beschikbaar.

Heeft mij een paar weken geleden uit de brandt geholpen -> pa weg, naar buiten gaan en erachterkomen dat je je sleutels bent vergeten (zucht) en komt bij dat batterij leeg is.
Nou kon ik van niemand een lader lenen, en ging ik maar shoppen tot mijn pa terug kwam over 3 tot 4 uur en ik vond dit ding.
Gelijk gekocht en batterijen erbij apart en laden maar.

Ik was een half uur later in mijn oude vertrouwde huusje. ;)