Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6230 of SE K700i of SE T630????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke van de 3 bevelen jullie aan en waarom? Moet kunnen communiceren met Mac, dat doen alleen de SE's goed.
Nog 1 week en dan moet ik de knoop hakken.
Mijn keuze staat nu op
1. K700i en de SE T630 (gedeelde 1e plaats dus)
2. Nokia 6230

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 08:05
denk dat hier een slot op komt, omdat je niet duidelijk aangeeft hoe en wat

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:28
Ik heb zelf een k700i en ik zou je adviseren om voor de sony ericsson k700i te gaan.

- waarom geen nokia?
Mijn ervaringen met nokia: softwareproblemen, slechte accu's, design is kiddy.

- waarom geen T630?
Ik heb hier ook over getwijfeld. Uiteindelijk hebben de looks en het nog betere schermpje van de k700i me over de streep getrokken.

Nu weet ik ook wel dat er wat kleine bugs gerapporteerd worden in "het grote sony ericsson k700i topic", maar ikzelf heb er nog geen last van gehad.

Voor mij is het een complete foon met veel mogelijkheden. Ga je bij Nokia kijken zitten bijna dezelfde functionaliteiten op, maar voor mij zijn ervaringen uit het verleden en design (hieronder reken ik het scherm ook! Nokia 6230 scherm heb ik gezien en vond ik slechter dan k700i) doorslaggevend.
Succes met je keuze!

Verwijderd

Topicstarter
Ghannes schreef op 17 augustus 2004 @ 19:45:
denk dat hier een slot op komt, omdat je niet duidelijk aangeeft hoe en wat
Wat bedoel je met hoe en wat? Wil met plezier aanvullende info geven indien nodig/gewenst.
Ik stel bewust een open vraag omdat ik uit de antwoorden mijn twijfel weg wil halen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 19:52 ]

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 19:50:
[...]

Wat bedoel je met hoe en wat? Wil met plezier aanvullende info geven indien nodig/gewenst.
En dat zou ik dan ook zeker doen.
Maar aangezien ik een beetje in het zelfde dillemma zit zou ik graag horen wat andere mensen echt als drijfveer hadden om voor enerzijds het nokia toestel tegaan en ander zijds voor de se.

(maar voor mij zou het zeker niet de se t630 worden ik vind het verschrikkelijke toetsen)

No signature found

Verwijderd

Alleen maar slechte ervaringen met Nokia, dus daar zou ik al niet voor gaan. De T630 is wel aardig (al vind ik de toesten van de T610 dan beter), maar ik heb zelf net een K700i gehaald. En ben er aardig tevreden over.

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Ik ben er ook over aan het twijfelen, maar kan iemand mij vertellen of de voordelen van de k700 opwegen tegen het prijsverschil van 200 euro, bij een los toestel ?
Ten opzichte van de t630 he

[ Voor 9% gewijzigd door Symsonic op 17-08-2004 22:47 ]

Verwijderd

nokia 6230! mooier, netter design (niet zo kermis en kiddy als de my first sony gsms :) )
meer functionaliteit etc. etc. Zie het nokia topic!

Verwijderd

Topicstarter
ik zou nu voor de k700i kiezen, maar gelukkig heb ik nog een paar dagen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 22:54:
niet zo kermis en kiddy als de my first sony gsms :)
Haha, laat me toch niet lachen zeg! Volgens jou is robuust zilver, kermis en kiddy?
Mijn K700i kraakt tenminste niet als ik erin knijp... :P

Verwijderd

Topicstarter
het moet nu toch wel heel gek lopen wil het geen K700i worden!! _/-\o_

Verwijderd

Ga voor de k700i echt
heb hem vanmiddag gekocht toppertje wat een scherm en een opties :O

Verwijderd

Topicstarter
zodra ik 'm haal zorg ik er meteen voor dat de laatste firmware erop staat.

Verwijderd

Topicstarter
heb overigens begrepen dat in week 35 de nieuwe K700i voorzien is van een nieuwe (andere) batterij. Darmee komen ze tegemoet aan het ge-emmer over de capaciteit van de huidige batterij.
Die wil ik dan ook zeker erin hebben zitten, desnoods wacht ik nog 2 weken als er maar een goeie in zit.

• Ghannes
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 21:06:
heb overigens begrepen dat in week 35 de nieuwe K700i voorzien is van een nieuwe (andere) batterij. Darmee komen ze tegemoet aan het ge-emmer over de capaciteit van de huidige batterij.
Die wil ik dan ook zeker erin hebben zitten, desnoods wacht ik nog 2 weken als er maar een goeie in zit.
heb je daar meer info over? Bronnen ofzo?

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
In ieder geval zijn alle bovengenoemde telefoons gratis bij een Orange Free 30 1 jr bij de BC, eat your heart out ;). Als je het niet weet, kan je ze altijd nog alle drie halen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Le0032 op 19-08-2004 23:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Le0032 schreef op 19 augustus 2004 @ 23:12:
In ieder geval zijn alle bovengenoemde telefoons gratis bij een Orange Free 30 1 jr bij de BC, eat your heart out ;). Als je het niet weet, kan je ze altijd nog alle drie halen :P
Heb een Hi20 voor 2 jaar, na 6 maanden naar Hi15 + lagere bel/sms/mms kosten en geen starttarief. Zo heeft ieder wat. EN een K700i-tje.
+ goed en stabiel netwerk en geen klotelogo-tje op m.n toestel.

• XoReP
  • Laatst online: 00:53
Die K700i wou ik eerst ook misschien nemen maar nu niet meer omdat 40MB te weinig geheugen is. De 6230 heeft een geheugenslot waar je veel aan heb voor oa. MP3tjes te luisteren.

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ZaeK schreef op 21 augustus 2004 @ 01:57:
Die K700i wou ik eerst ook misschien nemen maar nu niet meer omdat 40MB te weinig geheugen is. De 6230 heeft een geheugenslot waar je veel aan heb voor oa. MP3tjes te luisteren.
Zo redeneerde ik eerst ook. Maar je foon als MP3-speler gebruiken blijkt toch niet zo handig, volgens een aantal mensen die ik heb gevraagd. De accu gaat loopt zo heel snel leeg en dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Dan kun je beter voor een paar luttele tientjes een echte MP3-speler kopen.

Als MP3 afvalt, waar zou je je memory dan voor gebruiken? Foto's of JAVA-applicaties? Tja, ik denk niet dat ik die zoveel op mijn foon zou willen zetten. Maar dat is mijn mening...

Ik heb dus een K700i gekocht...

What's the speed of Dark?

• Ghannes
lzandman schreef op 21 augustus 2004 @ 02:20:
[...]
Zo redeneerde ik eerst ook. Maar je foon als MP3-speler gebruiken blijkt toch niet zo handig, volgens een aantal mensen die ik heb gevraagd. De accu gaat loopt zo heel snel leeg en dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Dan kun je beter voor een paar luttele tientjes een echte MP3-speler kopen.

Als MP3 afvalt, waar zou je je memory dan voor gebruiken? Foto's of JAVA-applicaties? Tja, ik denk niet dat ik die zoveel op mijn foon zou willen zetten. Maar dat is mijn mening...

Ik heb dus een K700i gekocht...
Helemaal met je eens. Mijn k700i van 3 dagen oud vreet te veel energie met het afspelen van mp3 en ook wel met BT.

Verwijderd

Topicstarter
Ghannes schreef op 19 augustus 2004 @ 22:58:
[...]

heb je daar meer info over? Bronnen ofzo?
effe zoeken op ' batterij K700i week 35' dan kom je ergens bij www.telecomvergelijker.nl uit, op een van die pagina's staat er wat vermeld

of rechtsreek naar die pagina en dan zoeken in hun site

Verwijderd

Topicstarter
Ghannes schreef op 21 augustus 2004 @ 09:05:
[...]

Helemaal met je eens. Mijn k700i van 3 dagen oud vreet te veel energie met het afspelen van mp3 en ook wel met BT.
pas na een aantal keren geheel leeg/volledig opladen beriekt de batterij z'n juiste capaciteit.

Gaat het nog te snel koop dan de nieuwe batterij zodra die uit komt. >:)

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
Tja het is toch ook een beetje een kwestie van smaak. Er wordt van alles geroepen hier.
Heb trouwens zelf een Nokia 6230 en ben er heel tevreden mee, heb de k700i nooit echt gezien.
Wel even een reactie op het mp3 spelen: ik gebruik het best veel en de batterij gaat er natuurlijk wel wat sneller van leeg, maar ik heb dat nooit te snel, of storend gevonden.
MIjn 256 mb kaartje staat vol met aac bestanden (86 liedjes). Je telefoon heb je altijd wel bij je, een losse mp3 speler zal vrijwel altijd erbij komen en neem je dan ook minder snel mee.

Verwijderd

Topicstarter
heb reeds eea gelezen over de accuprestaties na firmwareupdate (de laatste is R2L001). Ik ben nu overtuigd. Definitief de K700i. ;)

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:56

RUFFNECK

Poentje

En nog snap ik niet waarom je niet gewoon je vraag in die grote topics van de telefoon stelde :) Allemaal in dit forum ook PLUS de info van je overtuiging welke foon het wordt zit in datzelfde grote topic ;)

Verwijderd

Topicstarter
RUFFNECK schreef op 22 augustus 2004 @ 18:21:
En nog snap ik niet waarom je niet gewoon je vraag in die grote topics van de telefoon stelde :) Allemaal in dit forum ook PLUS de info van je overtuiging welke foon het wordt zit in datzelfde grote topic ;)
Heb je gelijk in. Dit was echter m'n 1e vraag op deze site, kende het bestaan van die grote topics niet.
Heb op andere sites overigens velen verwezen naar de grote topics.
Ach, het leven is een weg van vallen en opstaan, laten we het erop houden dat hier de schoenveter even los zat.

Verwijderd

Topicstarter
en ja hoor, hij is binnen. gelijk een paar dingen geprobeert en tot nu toe geen problemen, vastlopers etc.
de komende dagen dus alles testen, instellen etc.
firmware is de meest recente. :*) :*) :*)
Pagina: 1