Daar ben ik nog niet geweest :-) Die hebben idd ook wel van dat spul. Ik ga daar morgen maar is kijken.
conrad heeft ze wel.
ik zal ff nummers zoeken
ik zal ff nummers zoeken
Tnx m8, ik zit hier met boek voor me en kan niet vinden. Is wel boek van 99. Op inet vind ik ook geen ene zak
Conrad heeft echt een zuig page imo
Verwijderd
jaja. JE zit me eerst uitteschelden. Ignoren. En ga zo maar ff door.
Endaarna doe je opeens poeslief.
Why that?
Endaarna doe je opeens poeslief.
Why that?
Een baybusje was de bedoeling
als ik die niet kan krijgen dan haal ik van die druk/tuimelknopjes en dan iets maken op verschillende standen. en dan 7 / 12 volt ofzo. Maar dat vind ik niet nodig eigenlijk. Gaat mij erom dat ik ze aan en uit kan zetten en die knopjes zijn mooi met lampje erin
Dus ik hoop dat Hazzz-e ze kan vinden
Verwijderd
hier: ze zijn niet helemaal het zelfde maar dan zit het lichtje aan de zijkant van het knopje
bestelnummer:
70 16 88-24 1pol rood
70 16 96-24 1pol groen
bestelnummer:
70 16 88-24 1pol rood
70 16 96-24 1pol groen
best wel coole knopjes, wil ik ook
https://powershellisfun.com
was stiekum testje voor me logo
https://powershellisfun.com
Op 2 standen, zo'n drukknop
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zijn deze knopjes wel exact het zelfde :
701491 - groen
701483 - Rood
Heb helaas geen plaatje voor je.
Als je bij Conrad iets zoekt, dan kan je het beste bij Conrad in Duitsland kijken, en daarna het bestelnummer op de site in Nederland invoeren. Bij Duitsland hebben ze veel meer artikelen online staan die ze in Nederland ook gewoon leveren.
701491 - groen
701483 - Rood
Heb helaas geen plaatje voor je.
Als je bij Conrad iets zoekt, dan kan je het beste bij Conrad in Duitsland kijken, en daarna het bestelnummer op de site in Nederland invoeren. Bij Duitsland hebben ze veel meer artikelen online staan die ze in Nederland ook gewoon leveren.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Moeje aan Hellfire vragen.. van hem zijn die knopjes. Of aan Coyote.
Hellfire heeft andere knopjes (omdat hier geen blauwe ledjes in konden).
En dan nu het verlossende woord: Electra in Breda (ergens op de haagdijk).
Ze waren iets van 3.50 of zo per stuk.
En dan nu het verlossende woord: Electra in Breda (ergens op de haagdijk).
Ze waren iets van 3.50 of zo per stuk.
Hebben die knopjes 3 standen? (voor evt. uit/7V/12V)
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Ik snapn dat niet. Waarom nou 7 en 12 volt.
Ik heb gewoon aan of uit. En als ik ga quaken ofzo gaan ze aan.
Ik heb gewoon aan of uit. En als ik ga quaken ofzo gaan ze aan.
Tjah psies ik wil ook alleen aan of uit. Niet op de helft werkend. Die knopjes die ik wil hebben 2 standen aan of uit.
Pagina: 1