Toon posts:

Blowhole Maten

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AOpen (Mycom) H600M (http://silverapp1.mycom.n...uctID=38535&productType=1) Behuizing.

Daar zitten in de zijplaat rechts onder aan de kant van het moederbord twee plaatsen voor case fans.

Aan de achter kant iets hoger zitten ook 2 plaatsen voor casefans.

Nu zitten daar 2 80mm fans op, als ik 2 90mm fans wil plaatsen moet ik de blowholes dan vergroten? of passen die er wel op?

En als ik in totaal 4 fans in m,n kast wil hangen moeten de twee onderste naar binnen blaasen en de 2 achterste iets hoger naar buiten, right?

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 13:30
de casefans kunnen er wel achter maar dan zit je met de bevestigings punten van de fan want die passen dan natuurlijk niet

en dat met die fans is wel het beste voor air-flow want warme lucht stijgt op

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Die passen er niet in.
Want een 80mm fan heeft een doorsnede van 80 mm en een 90mm fan heeft (je raad het al) een doorsnede van 90mm.
Je zou kunnen proberen er vier gaten bij te boren voor je schroeven en dan al die gaatjes er bij boren voor je grotere fan.
En ja de hoogste fan's moet je naar buiten laten blazen want warme lucht stijgt op en dat wil je weg hebben.

offtopic:
hmm toch sneller leren typen

[ Voor 8% gewijzigd door Schapie op 17-08-2004 19:43 ]

No signature found

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Nu zitten daar 2 80mm fans op, als ik 2 90mm fans wil plaatsen moet ik de blowholes dan vergroten? of passen die er wel op?
Zelf meten, passen en proberen, is weten :? Niks mis met wat eigen inzet :)
En als ik in totaal 4 fans in m,n kast wil hangen moeten de twee onderste naar binnen blaasen en de 2 achterste iets hoger naar buiten, right?
Lees de DOC en CME faq, daar staat genoeg info over airflow ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.