Toon posts:

Hotmail: berichten uit inmap worden verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een bericht heb ontvangen bij Hotmail komt deze keurig in de inmap te staan. De volgende dag staat deze ineens in de prullebak. Als ik er niet optijd bij ben is het bericht verwijderd. Ben zo al een paar hele belangrijke berichten kwijt geraakt.

Volgens mij ligt het aan instelling van de spamfilter van Hotmail. Deze staat al op z'n laagst maar dat helpt niks. De zoekfunctie doet het niet en aangezien ik een paar dagen weg ga wil ik het zo snel mogelijk oplossen. Ik heb geen zin in nog een paar belangrijke berichten te verliezen.

Voor de duidelijkheid deze berichten zijn geen spam maar van @planet.nl en @12move.nl

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Voor zover ik weet komt spam niet in de verwijderde items maar bij ongewenste items..... Dus het lijkt mij dat het daar niet mee te maken heeft

Is er niet stiekem iemand die jouw mailtjes leest en/of verwijderd doordat deze jouw wachtwoord heeft (auto-inlog msn ergens aan laten staan)? Misschien even veranderen uit voorzorg?

Mail anders hotmail zelf even en vraag om opheldering.

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 13:05
lijkt mij ook meer een kwestie van een tweede gebruiker die onder jou naam inlogd en mailtjes verwijdert en zo stom is om ze niet direct goed te verwijderen.....

[ Voor 5% gewijzigd door Hutspot op 17-08-2004 21:13 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hotmail verwijderd geen berichten behalve als ze in de map Ongewenste e-mail (na 5 dagen) of Verzonden berichten (na 30 dagen) staan.
En natuurlijk de Prullenbak die elke dag wordt geleegd.

En als er wel berichten verdwijnen uit bijvoorbeeld Postvak IN dan heeft iemand je wachtwoord en moet je die wijzigen + geheime vraag (niet te makkelijk!!).