Laatste versie XP 64Bit voor AMD?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik heb op de site gekeken voor de 64 bit versie van Windows XP. Echter, Microsoft heeft hem net offline gehaald omdat ze die binnenkort gaan releasen.

Heeft iemand een idee welke versie de laatste is? Ik probeer hem elders te bemachtigen maar er zijn nogal wat versies.

PS. Dit is geen warez request en tevens wil ik géén links naar downloadsites.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Op de site staat letterlijk:
Note regarding the Download: The download is currently not available. We are expecting the download to be available mid-August. Please visit the site at that time for further download details.
Hij komt er dus (weer) snel aan. :)

ARME AOW’er

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 17 augustus 2004 @ 19:17:
Op de site staat letterlijk:

[...]

Hij komt er dus (weer) snel aan. :)
Jo dat snap ik ook wel :P maar ik wil graag mijn AMD64 bakkie voorzien van XP64 en bij voorkeur vandaag omdat ik nú vakantie heb en er dus tijd voor heb, na de vakantie niet meer :|

[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 17-08-2004 19:20 ]

Verwijderd

Ik zou even wachten tot ze hem inderdaad releasen, en dan een kopietje zien te bemachtigen ;) Of kopen natuurlijk 8)7
Ik zou trouwens geen beta [ja, in dit geval soort half beta dan] als OS pakken..
http://www.microsoft.com/...dowsxp/64bit/default.aspx is trouwens bij mij gewoon up..

Verwijderd

Fairy schreef op 17 augustus 2004 @ 19:19:
[...]

Jo dat snap ik ook wel :P maar ik wil graag mijn AMD64 bakkie voorzien van XP64 en bij voorkeur vandaag omdat ik nú vakantie heb en er dus tijd voor heb, na de vakantie niet meer :|
kijk,

je zou kunnen zoeken. :) Google doet het bij ons net zo goed/slecht als bij jouw. wie beter zoekt als ik zal vinden Als jij hem niet vind wat ik in een vluchtige blik ook niet deed dan moet je echt wachten.

En zoals Guardian Angel al liet zien. Het duurt niet zo lang. :)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 19:22:
[...]

kijk,

je zou kunnen zoeken. :) Google doet het bij ons net zo goed/slecht als bij jouw. wie beter zoekt als ik zal vinden Als jij hem niet vind wat ik in een vluchtige blik ook niet deed dan moet je echt wachten.

En zoals Guardian Angel al liet zien. Het duurt niet zo lang. :)
Ik zoek al 5 uur onafgebroken. Heb een build1218 download lopen maar weet niet of dat een goeie is :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Sorry, maar dit is toch echt niet de bedoeling hoor, we zijn hier er niet voor om voor jou (ondanks je fans ;) ) de laatste build van dit OS te vinden zodat jij er vervolgens via een niet legale manier aan kan gaan komen :)

Sorry, maar wacht gewoon eventjes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.