[winXP]Movie Maker verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09-2025
Ik zou graag willen weten hoe het mogelijk is om Movie Maker van een systeem te verwijderen, omdat ik een wat tragere pc heb waarop ik movie maker toch niet gebruik. Ik heb geprobeerd te zoeken in de Search (down :?) en op Google, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Ik zou graag willen weten of ik moet zoeken naar zo'n code als voor Windows Messenger:

code:
1
Rundll32 advpack.dll LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

of naar iets in het bestand sysoc.inf (kon geen verwijzing vinden naar zoiets als moviemk.inf), of misschien in het register. Als ik zelf in het register zoek lukt het me niet om Movie Maker te vinden onder HKLM\Software\Microsoft\Windows\Uninstall, of diezelfde sleutel onder HKCU.
Iemand een idee?

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 21:57
in inf folder zie ik moviemk.inf :) misschien dat je die op zelfde manier kan verwijderen :)

Verwijderd

als jij een 'wat trager systeem hebt' hoeft dat toch niet te betekenen dat windows movie maker als proces mee draait in windows :? pas als je het start dacht ik zo :) En windows Movie maker zal ook niet geweldig veel schijfruimte gebruiken. En als je zo weinig schijfruimte hebt dat windows movie maker er niet op kan, dan zou ik persoonlijk geen windows XP draaien :)

Maar goed zoals het hierboven beschreven staat is het ook mogelijk :)

offtopic:
overigens vindt ik het van windows wel slordig dat dingen als windows messenger/moviemaker niet langs de "normale'' weg kunnen verwijderd kunnen worden