Toon posts:

[XP SP2]

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
FF een kort vraagske...ik kom er met de search niet uit. Graag zou ik SP2 (engelstalig dus op dit moment) installeren op een XP dat Nederlandstalig is.
Zou dit problemen geven?

----
sorry...titel is niet echt goed...er mag "Nederlandstalig" bijstaan
----

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 18:19 ]

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
denk het wel...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zou dit problemen geven?
Nee. Geeft geen enkel probleem.

Het werkt namelijk gewoonweg niet, dus het KAN geen problemen veroorzaken :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

beter gezegt het gaat niet eens werken want de setup kijkt of je de goede versie hebt

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 15:38
denk het niet, weet het wel bijna 100% zeker van niet omdat dit bij sp1 ook niet kan..... voor zover ik ermee bekend ben. Ik kreeg toen bij sp1 iig een foutmelding.

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 19:49
Dit gaat niet werken. SP2 NL komt pas over een aantal weken uit dus je moet nog gewoon geduld hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 18:20:
beter gezegt het gaat niet eens werken want de setup kijkt of je de goede versie hebt
Merciekes...dus ik zal nog even moeten wachten :)

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-04 17:25

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Als je language packs via MSDN hebt niet.
Maar als je die had... poste je niet :)

Het kan, maar dan moet je een speciale XP licentie hebben, en speciale language packs die je via een beveiligde Microsoft site kan downloaden.

(Om een lang verhaal kort te maken:
Er zijn aanvullingen voor XP die alle engelse files weer ongedaan maken, en nederlands maken.dit speciaal voor de beta-testers
Op deze manier kan je op een Nederlandse XP een Beta versie van Office 2005 installeren, en hou je een Nederlandse Office 2005)
offtopic:
wie zegt dat Microsoft altijd ruk is, ik ken deze functie niet binnen linux, maar ik ben nooit te oud om te leren :)

Of...
Je wacht rustig tot de 25e.

[ Voor 40% gewijzigd door weeraanmelden op 17-08-2004 18:25 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 18:17:
FF een kort vraagske...ik kom er met de search niet uit. Graag zou ik SP2 (engelstalig dus op dit moment) installeren op een XP dat Nederlandstalig is.
Zou dit problemen geven?
We verwachten van een topic op GoT toch echt wat meer dan je hier laat zien, ik mis namelijk volledig wat je zelf al geprobeerd hebt om dit op te lossen :)

Waar heb je al eens op gezocht en wat heb je al geprobeerd om dit op te lossen? Voor zover ik kan zien heel weinig, en aangezien dat wel een vereiste is aan een topic op GoT, gaat dit topic dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.