XBO Gamertag: BeerkeeperNL
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
maar wanneer dan? want hij doet niks als ik ze tegelijk indrukBjörn schreef op 17 augustus 2004 @ 18:36:
Select + R3+ right paddle
[ Voor 11% gewijzigd door Beerkeeper op 17-08-2004 19:55 ]
Op logitech.com wordt er namelijk niet over gesproken net zo als op diverse andere sites!
Verwijderd
(De enige reden hiervoor is het 900 graden draaien)
Op die site van logitech staat wel een lijst met game's die het ondersteunen, maar dat is voor de PS2.
Wie weet welke PC-games het 900 graden draaien ondersteunen?
Verwijderd
On-officiele support van het wingman-team zelf voor de DFP op de pc. Tom, een van de developers, post daarin een linkje naar de gaming software versie 2.60, helaas nog unsigned drivers voor XP, maar men is positief in dat forum.
Ik denk dat ik hem vanmiddag zelf ga aanschaffen, voor GT4 op de PS2 maar ook voor Nascar Simracing op de pc. Als ik een stuurtje koop, moet hij het wel op beide platformen doen van mij.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 12:09 ]
Zijn er momenteel leveringsproblemen van het stuurtje of zo? De winkels in de PW hebben volgens mij allemaal geen een op voorraad. Heb bij een shop op 12 april besteld en heb nog steeds geen, misschien dat het de 4e van mei wordt, werd er gezegd.
De DFP is compatible met de PC (drivers op winmanteam.com).. Er zijn geen PC-games die de full 900-graden ondersteunen (volgens mijn en GT4 ook de enige op ps2?)
Levering van de DFP is idd een probleem
Verwijderd
Wie kan mij vertellen welke handelingen ik moet doen om het stuur weer aan de praat te krijgen.
P.s toen ik het stuur in de kast legde (een jaar geleden) deed hij het nog perfect
Dit topic is gesloten.
![]()