[Logitech Driving Force Pro] 900 graden draaien op pc? hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views sinds 30-01-2008

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:27
Hallootjes :P ,

Ik heb vanmiddag de Driving Force Pro ontvangen, en hij doet het geweldig :D maar hij pakt de 900 graden modus niet op de pc (wel op de ps2).

Hoe is dit enigzins aan te zetten? want op de logitech site vind ik niks terug wat voor de pc bestemd is.

bvd, en sorry van deze magere start topic :'(

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Select + R3+ right paddle

• Beerkeeper
maar wanneer dan? want hij doet niks als ik ze tegelijk indruk :? , of moet het voor een langere periode?

• Beerkeeper
Hmm, Ik ben erachter gekomen dat mijn - kant van de Shifter blijft aanstaan als ik mijn stuur beweeg. en als ik hem met rust laat blijft ie ook aan. Volgens mij is mijn stuur niet goed :( (alhoewel, ik merk er niks van bij de ps2 )

[ Voor 11% gewijzigd door Beerkeeper op 17-08-2004 19:55 ]

• Beerkeeper
Probleem opgelost (Ik dacht pedaal ipv paddle :P )

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:18
Vraagje, is die Logitech Driving Force Pro (GT4) wel compatible met een PC?
Op logitech.com wordt er namelijk niet over gesproken net zo als op diverse andere sites!

Verwijderd

'k Zit er over te denken om dit stuurtje te kopen voor de PC.
(De enige reden hiervoor is het 900 graden draaien)

Op die site van logitech staat wel een lijst met game's die het ondersteunen, maar dat is voor de PS2.

Wie weet welke PC-games het 900 graden draaien ondersteunen?

Verwijderd

Kickje, maar misschien handig: http://www.wingmanteam.co...es/4/3227.html?1112652459

On-officiele support van het wingman-team zelf voor de DFP op de pc. Tom, een van de developers, post daarin een linkje naar de gaming software versie 2.60, helaas nog unsigned drivers voor XP, maar men is positief in dat forum.

Ik denk dat ik hem vanmiddag zelf ga aanschaffen, voor GT4 op de PS2 maar ook voor Nascar Simracing op de pc. Als ik een stuurtje koop, moet hij het wel op beide platformen doen van mij. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 12:09 ]

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52
beetje offtopic maar toch even vragen.
Zijn er momenteel leveringsproblemen van het stuurtje of zo? De winkels in de PW hebben volgens mij allemaal geen een op voorraad. Heb bij een shop op 12 april besteld en heb nog steeds geen, misschien dat het de 4e van mei wordt, werd er gezegd.

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Hier willen jullie zijn: [rml][ PC] Racesim Hardware Topic[/rml] :)

De DFP is compatible met de PC (drivers op winmanteam.com).. Er zijn geen PC-games die de full 900-graden ondersteunen (volgens mijn en GT4 ook de enige op ps2?)

Levering van de DFP is idd een probleem :/

iRacing Profiel

Verwijderd

Hai ik heb geen idee ,maar ik heb ook dat stuur en die doet helemaal niets,alleen de lampjes branden(linker knippert en rechter brand gewoon)
Wie kan mij vertellen welke handelingen ik moet doen om het stuur weer aan de praat te krijgen.

P.s toen ik het stuur in de kast legde (een jaar geleden) deed hij het nog perfect _/-\o_

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Je hebt al een eigen topic en gaat dan ook nog eens een topic van ruim anderhalf jaar oud kicken :? Niet erg netjes. Gewoon verder gaan in [GT4] Logitech driving force pro werkt niet * dus ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.