Zelfs op de FP hebben ze een
, als je daar op klikt krijg je een popup met
-edit-
Mij is die MrComputer site iets te onoverzichtelijk, ik heb wel laserprinters gevonden, maar ik ben de tijd kwijt om de juiste te zoeken
-edit2-
Te laat
, als je daar op klikt krijg je een popup metDat kan je gebruikenPrijs wijzigen
Tweakers.net bezoekers kunnen deze prijs wijzigen, maar niet verwijderen. Als de prijs verwijderd moet worden omdat deze bijv. niet meer voorkomt op de prijslijst van MrComputer (Amsterdam), dan kun je dat hier melden! Een Tweakers.net admin zal dan het probleem fixen.
Produktnaam HP Color LaserJet 2550N
Leverancier MrComputer (Amsterdam)
Prijs (Euro) Excl. BTW (=> automatisch omrekenen)
Let op: dit bedrijf hanteert op haar website prijzen excl. BTW. De BTW wordt automatisch bij de ingevulde prijs gerekend. Daarom de prijs exclusief invullen.
I.v.m. misbruik worden usernames gelogd.
Prijs onjuist? hier aanmelden
Bedrijfsgegevens onjuist? hier aanmelden
- Admin
-edit-
Mij is die MrComputer site iets te onoverzichtelijk, ik heb wel laserprinters gevonden, maar ik ben de tijd kwijt om de juiste te zoeken
-edit2-
Te laat
[ Voor 11% gewijzigd door Resistor op 17-08-2004 17:55 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Volgens mij al gefixed
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
ah sorry ik dacht dat hetzelfde was als een prijs toevoegen, want je moest weer inloggen op de FP en kon niet zosnel op mn wachtwoord komenResistor schreef op 17 augustus 2004 @ 17:52:
Zelfs op de FP hebben ze een [afbeelding], als je daar op klikt krijg je een popup met
[...]
Dat kan je gebruiken
-edit-
-edit2-
Te laat
Pagina: 1