Toon posts:

nVidia GeForce FX 5200 Voltmod?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan er iemand voor mijn asus v9520TD 128BIT een schema opstellen voor hem wat meer volt te geven op het geheugen en de core . Ik vind NL. nergens een voltmod guide voor deze kaart. ooit heb ik er op het maxoverclock forum iets over gevonden maar dat was turks ofzoiets en de pics zijn down dus help
Ik haal juist geen 11K in 3d 01 en dat wil ik wil hebben

Ik heb overal al gezocht achter deze mod ... maar elk forum linkte door naar dat turks forum waarvan nu de pics weg zijn |:( Dus ik versta er niks van ..

• w3news
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11-2025
http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml
Dit is misschien ook wat.
Ik heb zelf geen ideen hoe dat moet doen, maar hiermee kun je vertalen, veel succes ;)

Een beter internet begint bij jezelf...

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
nVidia GeForce FX 5200 Voltmod? is niet voor niets dichtgegaan. Wil je de adviesen van Pollewob volgen:
en eventueel een uitgebreider topic daar openen (met informatie waar je al gezocht hebt etc) maar ik geef je weinig kans
Niet dus zomaar klakkeloos hier een topic openen :/.

Hier kan je een schema vinden :).

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:03

Exigence

dnkroz

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
Lol, ik kan ook zeer cheap aan zo'n kaartje komen, binnekort maar es halen en zien wat eruit te halen valt :)
Gewoon leuk voor de lol doen :P

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie de post van Bobje, dat je topic in VB dicht is gegaan betekent niet dat je zomaar hier in DOC een nieuw topic kan openen. Volg het advies van Pollewob in nVidia GeForce FX 5200 Voltmod? dus op: eerst zelf moeite doen etc.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.