[Overnet]Preview

Pagina: 1
Acties:

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-07 08:48

Pepper

The one and only!!

Topicstarter
Allereerst aangezien de search het niet doet kon ik niet kijken of er al iets over geschreven was hier. sorry :D

Ik ben een filmpje aan het downloaden via Overnet... alleen hij is nu op de 98% o.i.d. maar zijn geen meer resources meer.

Is het mogelijk om het filmpje al de compilen, zodat het filmpje zover ik het binnen heb gewoon kan afspelen???
Ik zie in de Overnet temp map wel allemaal 1.* files staan. Maar alleen de file 1.1 kan ik afspelen in media speler.

Of is er een preview plugin o.i.d. zodat ik het gewoon via overnet bekijken kan?

dus...

Verwijderd

Volgens mij is dit niet mogelijk. Sorry.

Je KAN het al proberen te openen met Windws Media Player

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
www.google.nl -> avi preview. Vrij leuke tool :)

http://www.avipreview.com :)

[ Voor 29% gewijzigd door simon op 17-08-2004 17:22 ]

|>

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
vergeet ook AviPreview niet

edit: spuit 11

[ Voor 25% gewijzigd door bigfoot1942 op 17-08-2004 17:23 ]

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Zeg werkt dat avipreview ook voor Bittorrent? Aangezien die niet van het begin alles download maar alle stukken van het bestand door elkaar heen binnen haalt?

edit:

Of doe overnet dat ook? Geen ervaring mee verder.

[ Voor 19% gewijzigd door Ibbelz op 17-08-2004 18:10 ]

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Ik gebruik VLC Media Player. Zit bij Emule site erbij. Speelt alles af zonder codec's, heeft zijn eigen plugins. Speelt ook niet complete bestanden af :).

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 23:06
volgens mij download overnet ook delen door elkaar, en begint niet bij het begin.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

ik weet niet hoe overnet zijn files opslaat, maar waarschijnlijk gewoon alle delen in 1 grote file. je kunt proberen daar een kopietje van te maken en die te laten rebuilen (gewoon openen) door virtualdub ...

Mother, will they like this song?

Pagina: 1