Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Zet je je pc in hibernate-mode
Volgende keer doe je em aan, hij laadt het restorepunt en eenmaal in Windows loopt het vast?
Doet slaapstand het wel normaal? Dus gewoon stand by
De standby stand heb ik nog nooit geprobeerd. En hij loopt idd vast zoals jij het zegt, het hibernaten zelf lukt wel, de pc sluit dan ook keurig af, alleen bij het aanzetten loopt hij vast nadat heel het balkje vol is en eigenlijk het bureaublad weer tevoorschijn zou moeten komen.Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 16:57:
Dus als ik het goed begrijp:
Zet je je pc in hibernate-mode
Volgende keer doe je em aan, hij laadt het restorepunt en eenmaal in Windows loopt het vast?
Doet slaapstand het wel normaal? Dus gewoon stand by
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dit heeft mijn inziens niets met sp2 te maken, meer met het bios of een setting in het bios.Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 17:11:
Probeer de KB van Microsoft eens, dit zullen vast meer mensen hebben.
Verwijderd
Wel gezocht, niets gevonden wat er op leek. Had ik ook niet verwacht, op een andere mobo heb ik het probleem ook niet.Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 19:15:
Het heeft wrs ook geen betrekking ook op SP2, maar als het een bekend probleem is, is er vast een KB artikel voor. Zeker nooit naartoe gewees?
Terug flashen naar 0.3 werkt ook niet meer, hibernate werkt dan ook niet meer.
Terug naar 0.4 moest ik wederom een biosreset uitvoeren (iets wat bij mijn zwager ook niet hoefde).
Ik heb geen idee wat er nu verschillend is tussen zijn mobo en mijn mobo (behalve dan de videokaart, maar dat verklaart niet waarom het eerst met mijn vidkaart wel werkte.)
Heb ik hier ook wel gehad.. ff reinstallen en alles draait weer als een tiet
Deze advertentieplaats is te huur!
Verklaard alleen niet waarom het bij mijn zwager wel werkt (bios update is daar ook gedaan na installatie van windows).RammY schreef op 17 augustus 2004 @ 22:44:
Windows wil nog wel es gek doen als je een andere bios dr op heb zitten..
Heb ik hier ook wel gehad.. ff reinstallen en alles draait weer als een tiet