Toon posts:

[Canon] PowerShot S1 IS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de Canon PowerShot S1 IS te gaan kopen als eerste digitale camera. Nu heb ik al de pricewatch afgezocht en ben grote prijs verschillen tegen gekomen. Ik heb al de benodigde informatie opgehaald en dit blijkt toch een goed model te zijn.

De prijzen variëren van 618 euro (lokale dealer) tot 419 euro (www.camcorner.nl). Nu ben ik een aantal andere goedkopere site's tegen gekomen.
Soms staan er wat kant tekeningen bij:
"Buitenlands Model".
"Nederlandse garantie, engelse handleiding"

Wat houdt het buitenlandse model in? Doe ik er goed aan om deze te kopen of kan ik beter een niet buitenlands model kopen, zo nee, waarom? _/-\o_

Verwijderd

Zelf heb ik de Canon s1 gekocht bij de fotograaf, Het prijsverschil was destijds niet zo heel veel. Al met al heb ik goed kunnen onderhandelen omdat ik veel accesoires erbij heb gekocht. is dus in principe een voordeeltje, ander voordeel heb je met garantie.
Je gaat naar de fotograaf en hoeft dus niets op te sturen. Deze kosten heb je dus eigenlijk verdiend.

van de andere kant heb je nartuurlijk een buitenlandse handleiding, hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, tenzij het in het verweggistans is geschreven. maar ja Engels is vaak niet zo'n probleem. Verder heb ik geen ervaring met een buitenlands model, dus weet niet precies wat er naders aan zou kunnen zijn.

• ijske
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:14
registratie bij Canon.nl , en je weet meteen of je een europees model hebt.

maar ik zou voor dezekerheid van garantie voor een nederlands model gaan..