Ik heb net een laptop gekocht van acer(nl. 292LMI-ATI). Die is utgerust met de intel centrino technology. Nu vroeg ik me af of er een tooltje is waarmee je zelf kunt kiezen op welke snelheid de CPU draait,nu kiest de CPU dat nl. zelf. Ik weet dat Asus zo'n tooltje heeft bij zijn notebooks maar ik kan er nergens 1 vinden van Acer of van Intel zelf. Weet iemand of dat nl. bestaat en waar ik het eventueel kan vinden?
Corecenter zit er toch bij op de CD.. Daar kan je dat ook mee doen hoor.
Stomstomstom..., ik ben in de war met mijn desktop met het MSI mainbord...
Stomstomstom..., ik ben in de war met mijn desktop met het MSI mainbord...
[ Voor 47% gewijzigd door Br@m op 17-08-2004 17:26 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Je hebt gelijk, ik ben een beetje de weg kwijt..Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 17:20:
Dat programma staat op geen enkel van de cd's die ik bij men laptop heb gekregen.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
ik heb ook een laptop van acer(aspire 2012)
en daar op een van de functie toetsen (F4 bij mij) is er een optie om de energiebesparing in te stellen. Als ik dan FN+F4 drukt,krijg ik een klein scherm waarin ik dan bv kan kiezen:
max battery, min battery, etc
Deze profielen vind je ook terug bij energie beheer van windows.
Als ik naar bv max battery schakel en dan met cpu-z de mhz test, dan krijg ik 400mhz ipv 1500
Misschien werkt dit bij jou laptop ook
en daar op een van de functie toetsen (F4 bij mij) is er een optie om de energiebesparing in te stellen. Als ik dan FN+F4 drukt,krijg ik een klein scherm waarin ik dan bv kan kiezen:
max battery, min battery, etc
Deze profielen vind je ook terug bij energie beheer van windows.
Als ik naar bv max battery schakel en dan met cpu-z de mhz test, dan krijg ik 400mhz ipv 1500
Misschien werkt dit bij jou laptop ook
Pagina: 1