Ik heb een vraagje over deze combo. Ik heb me al rot proberen te zoeken, maar de zoekfunctie van GoT werkt atm niet, en dat maakt het wel heel lastig.
Omdat ik het perse vanavond moet weten, vraag ik het toch maar.
Oom van me heeft Planet adsl, en gebruikt dat nu via een Speedtouch 510. Werkt goed. Nu heb ik hem een tijd geleden een USR808054 geregeld, en die wil ik vanavond gaan aansluiten. Maar dan zo dat de USR de firewalling doet, en dat de Speedtouch niet meer als een always-on doorgeefluik wordt. Ik meen me te herinneren dat ik hier op GoT daar al eens een topic over heb gezien, maar zoals ik al zei, ik kan het echt niet meer vinden.
Meen dat het iets was met het uploaden van een bepaalde ini file naar de modem.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit gerealiseerd krijg?
Nogmaals sorry voor een vraag die waarschijnlijk al heel erg vaak beantwoord is, maar ik kan atm echt niets vinden.......
Omdat ik het perse vanavond moet weten, vraag ik het toch maar.
Oom van me heeft Planet adsl, en gebruikt dat nu via een Speedtouch 510. Werkt goed. Nu heb ik hem een tijd geleden een USR808054 geregeld, en die wil ik vanavond gaan aansluiten. Maar dan zo dat de USR de firewalling doet, en dat de Speedtouch niet meer als een always-on doorgeefluik wordt. Ik meen me te herinneren dat ik hier op GoT daar al eens een topic over heb gezien, maar zoals ik al zei, ik kan het echt niet meer vinden.
Meen dat het iets was met het uploaden van een bepaalde ini file naar de modem.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit gerealiseerd krijg?
Nogmaals sorry voor een vraag die waarschijnlijk al heel erg vaak beantwoord is, maar ik kan atm echt niets vinden.......