Dell+geluid.

Pagina: 1
Acties:

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:41
Kan iemand mij vertellen hoeveel lawaai een Dell dimension 4600 maakt?Aan de hand van volgende tabel:

http://home.hetnet.nl/~vanadovv/Geluid.html#vb

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:13
Dell's zijn over het algemeen heeel erg stil, dus ik zou me over die geluidsproductie niet zo'n zorgen maken :P

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Nee, want dat is erg afhankelijk van de inhoud van de kast, de slijtage van de fans, de plaatsing van de kast, etc.

Uit ervaring kan ik je wel zeggen dat Dell over het algemeen wel stille PC's maakt, maar er zijn natuurlijk wel uitzonderingen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-08 16:32
Mijn ervaring is dat je wat betreft geluid een Optiplex goed kunt gebruiken. We hebben ook een workstation staan, maar deze maakt aanzienlijk meer geluid.

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:41
Er zit een pentium 4 prescot in en een radeon 9800 pro,250 gb harddisk.

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Ivan4you schreef op 17 augustus 2004 @ 15:38:
Kan iemand mij vertellen hoeveel lawaai een Dell dimension 4600 maakt?Aan de hand van volgende tabel:

http://home.hetnet.nl/~vanadovv/Geluid.html#vb
Ik heb er hier een staan en hij maak een vergelijkbaar geluid met een stille koelkast, ik zou zo zeggen rond de 50 dB of iets minder.
Veranderd natuurlijk wel als je er een cd'tje ingooit.

Overigens is deze iets lawaaiiger omdat ik de HDD op performance ipv quiet heb gezet.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Verwijderd

ik zit nu achter een dimension 4550 die best wel wat lawaai maakt (zo'n 35 decibel denk ik aan de hand van de tabel) en dat is vernamelijk veroorzaakt door een radeon 9700tx
Pagina: 1