Levensduur accu

Pagina: 1
Acties:

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-01 16:46
Ik heb sinds kort een Acer Travelmate 292LMi. Als ik bij het batterijtje kijk om te zien hoelang de batterij nog meegaat staat er alleen een percentage en geen resterende tijd. Heeft iemand enig idee hoe ik dit wel weer kan laten geven?

Ik heb de alle recente drivers van Acer al geinstalleerd maar dit mocht niet baten. Het OS is overigens Windows XP Pro.

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-01 16:46
Schop :w

Verwijderd

SpeedswitchXP kan de accuttijd weergeven (en nog veel meer handige dingen).

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Zover ik weet gaat dit bij sommige acers niet, bij mijn TM-800's (ja ik heb er meer dan 1 gehad) werkte het ook niet. (Met de standaard windows app dus ;))

Er zijn geloof wel progjes te vinden die dmv je accu zijn vermogen en percentage de zooi kunnen berekenen, maar die zullen niet super accuraat zijn + als jij opeens gaat gamen klopt het al niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Roberto op 18-08-2004 17:46 ]

Verwijderd

't klopt toch aardig bij mij (SpeedswitchXP @ Dell Inspiron 8600), ook als ik ga gamen ofzo. Bij normaal gebruik geeft het proggie 4 uur aan, zodra ik een spel start loopt dat hard terug.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:00:
't klopt toch aardig bij mij (SpeedswitchXP @ Dell Inspiron 8600), ook als ik ga gamen ofzo. Bij normaal gebruik geeft het proggie 4 uur aan, zodra ik een spel start loopt dat hard terug.
Klopt. Maar ik geef toch even aan dat je er niet voor de volle 100 procent op kunt vertouwen.
Pagina: 1