[Splinter Cell PT] HXAudio ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb zonet Splinter Cell Pandora Tomorrow geinstalleerd (ging vlekkeloos) en proberen te spelen.
Maar na 2 seconden (niks gezien te hebben) krijg ik de desktop weer te zien met deze error:
Can't find file for package 'HXAudio'

History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UEngine::InitAudio <- UGameEngine::Init <- InitEngine
Ik kan me herinneren dat ik ook zulke cryptische errors had bij Unreal Tournament Classic al is deze op zich wel duidelijker (iets met audio).
Misschien dat iemand een oplossing weet?!

Specs: Windows 2000 SP4 op een MSI K7T266 met een Athlon 1.4 met 256MB (beetje minimaal, maar oke het zou moeten werken). Oh ja en een ATi Radeon 8500LE. Onboard Sound.

[ Voor 4% gewijzigd door iAR op 17-08-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Omdat het volgens mij ook te maken heeft met je geluid:
MiniFaq over geluid

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Ik heb de hardware versnelling al uit staan.
Overigens toen ik het net nog eens checkte kreeg ik deze errors van dxdiag:

Fout: probleem tijdens het verkrijgen van extra geluidsgegevens, resultaatcode = <code> (algemene fout)

en iets met ordinaal 11... :(

Maar goed, ik kan dus niet in het spel het geluid uitzetten... en zonder hardware versnelling start ie ook niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien je geluidskaart updaten :? Misschien dat je er dan geen last van hebt.
hehehe, toen ik zocht op ordinaal 11 stuitte ik ook al op een topic van jou: [rml]oZner in "[ Direct X] Ordinaal 11 niet in DSound.dl..."[/rml]

Download DirectX 9.0c

En geef ook eens je volledige specs :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Ja goed he? :) Alom vertegenwoordigd :P

Maar goed, ik sta op het punt een upgrade van mijn pc te doen, maar nu nog niet... en ik heb dus ook even geen soundcard bij de hand :(
't Zou fijn zijn als ik het zo kon testen (zonder geluid) om te kijken of het daar aan ligt.

Wat voor specs wil je nog meer? ;)