Toon posts:

Geen reactie bij opstarten PC

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heeft mijn PC de geest eraan gegeven. Nu ben ik natuurlijk naar het probleem gaan zoeken, echter ik kom er niet uit.

Ik heb alles uit de computer gehaald en alleen het moederbord en de processor + voeding erin gelaten. Echter hij start maar verder geen piepje of niets. Als ik er dan een videokaart indoe (met verschillende getest) krijg ik helemaal geen beeld.

Kan het zijn dat de processor naar de kl*$ is? De fan van de voeding en processor gaan wel gewoon draaien.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:21

Outerspace

Admin General Chat
Je mobo zou het ook evt. kunnen zijn.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Maar omdat je twijfelt aan je processor:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter Processor

Heb je die stappen al geprobeerd :?
Overgeklokt :?
En heb je toevallig geprobeerd om je monitor op je onboard-vga aan te sluiten :? misschien dat je dan wat ziet.
En wat zijn je specs :?

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 17-08-2004 13:29 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard heb ik die allemaal al bekeken. Helaas geen echt antwoord, ik heb al allerlei tests gedaan en kan verder nergens anders opkomen als dat het moederbord of processor naar de klote is.

Maar wil het alleen even zeker weten alvorens ik dingen ga weggooien.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we niks mee. Je geeft nergens je specificaties en er is nog zoveel wat je had kunnen uitzoeken, uitvinden, uitproberen en uitvinden, maar dat vinden we in beperkte mate in je topicstar terug. Neem nogmaals de "let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum door. Daarin staat o.a. dat je in geval van een "Help, mijn PC doet het niet!" probleem éérst de startpost van het PMG Beleid dien te doornemen en aansluitend de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

Succes.

Dit topic is gesloten.