Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:07
Ik vroeg me af of er een apparaat is waar je twee USB-sticks in kunt steken en dan middels een klein info-schermpje data direct van de ene stick naar de andere kunt overhevelen zonder dat er een laptop of PC tussen hoeft te zitten?

Zo niet, is het dan misschien mogelijk om het via een PocketPC te doen middels het CF-slot, dus met een USB naar CF adapter. Bestaat zo'n adapter überhaupt?

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Pendrive heeft 2copy2 o.i.d. om van het ene USB medium naar het andere te kopieren.
Misschien dat er ook nog andere fabrikanten wat hebben.

PS: zit zo te zien geen info-schermpje op, http://www.pendriveshop.de/shopenglish/pendrives.htm#2copy2

[ Voor 42% gewijzigd door 3dfx op 17-08-2004 13:26 ]

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11 14:33

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

het kan ook met een pocketpc, je hebt dan een pda nodig die een usb host port heeft zodat je daar direct je usb stick op kan aansluiten (dit hebben maar weinig pocketpc's oa toshiba) je hebt ook CF usb controllers die dus in een pocketpc kunnen met cf slot. Deze hebben meestal 2 poorten maar ik weet niet of je die tegelijk kan gebruiken om te kopieren, anders zou je eventueel data tijdelijk op je pda kunnen opslaan en dan kopieren naar de andere usb stick.

maar zo'n klein apparaatje lijkt mij veel makkelijker, en die zijn pas sinds kort op de markt, dus je hebt geluk dat je dit niet een jaar eerder moest doen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:07
Ja, die kastjes lijken me wel aardige dingen.

Maar een pocketpc heb ik al (compleet met CF-slot). Nu loop ik te zoeken naar zo'n CF USB-controller (meer controle (en lagere prijs??)), maar ik krijg ze niet gevonden. Waar kan ik die krijgen?