Iemand i.b.v. SoundBlaster Live! Player 5.1?

Pagina: 1
Acties:

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Hallo allemaal!
Ik heb een SB Live player 5.1 gekocht waar alleen frans- en nederlandstalige drivers bijzaten. Omdat ik wel de UK versie van WinME draai zou ik graag de engelse drivers/software willen hebben.
De nederlandse drivers werken niet met een engels OS. Live!Ware 3.0 wil zich niet installeren op SB 5.1-gebaseerde kaarten. Op de Creative Labs site staan geen drivers. ook niet op windrivers.com en driverguide.com
Iemand een idee? Alvast bedankt!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ik heb vandaag precies dezelfde kaart aangeschaft...

Ik heb hem alleen nog niet kunnen installeren omdat de bigtowers waren uitverkocht |:(

Als ik een nieuwe kast heb (morgen) zal ik even laten horen hoe het bij mij is gegaan.

Verwijderd

Sorry, maar alleen de FR/NL drivers worden biij de 5.1 Player meegeleverd, en als je op de Creative site kijkt, zul je zien dat de " drivers voor de SB Live5.1 voor Windows Millennium Edition al op de cd staan" en dus niet downloadbaar zijn, en dus ook geen Engelse versie beschikbaar.

Importeer een kaart uit Engeland of zo >:)

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 12:26
Iets anders nog.
Als ik de drivers voor deze kaart vanaf het menu van de CD-rom instaleer, dan krijg ik de grootst mogelijke problemen.
In ieder geval sluit mijn pc niet meer correct af.
Bovendien krijg ik steeds, afhankelijk in welk PCI slot de kaart zit, ruzie met andere kaarten of de IDE controler.
Wat ik van de site van Creative begrijp kan Win ME alleen om met de .wdm drivers en niet met de .vxd drivers.

Iemand anders nog ervaringen?

systeem (verkort):
CL live player 5.1
Abit KT7-raid
Win ME NL
3com NIC
56k6 modem
Ati radeon

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Ik heb hetzelfde mobo en geluidskaart en ook ik had problemen, het gaat alleen goed als ik de drivers op deze volgorde installeer:

1. VIA 4IN1 4.25(1)
2. USB 1.08
3. AGP 4.04
4. SOUNDBLASTER 5.1
5. DETONATOR (VGA)

Insanus sum

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 12:26
Tja, Abu, dat was ook mijn volgorde.
Het mocht alleen niet baten. :(
Uiteidelijk heb ik de Liveware software niet geïnstaleerd, en dat hielp.
Maar nu kan ik dus niet ten volle gebruik maken van de 5.1
Ik hou de site van Creative wel in de gaten.

Verwijderd

Ik heb de CDrom met de Engelse en de duitse drivers/software erop.

Verwijderd

bij mijn weten heb ik ook gewoon multilanguage drivers op mn CD, waaronder engels,duits,frans,nederlands

• Powersoft744
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 20:27

Powersoft744

Maakt werk van Dromen

hum nederlandse drivers werken onder WinME UK bij mij! Ik heb wel een upgrade versie van WinME

greetz,

PS

MacBook Pro 14” (2023), Imac Pro (2017,3 Ghz 10 core Xeon W, 128 Gb, Radeon Pro Vega 64), Mac Mini (Late 2014, i5 2,8 Ghz, 8Gb) IPad Pro 13” 2024

Pagina: 1