Ik heb een ati radeon 9800 pro in mijn systeem alleen na een reinstall van windows vertoont ie rare symptonen, de 2e test van 3dmark2k3 schokkert nu op een hele vage manier, alles lijkt vloeiend te lopen alleen af en toe stopt het beeld en gaat weer snel verder, dus niet het bekende regelmatige schokken wat je bijvoorbeeld ziet in testen waar je gpu te zwak voor is.
Ik heb al van alles geprobeerd om dit te verhelpen, diverse drivers geprobeerd, instellingen in de videokaart drivers (fastwrite, gpu recover), bios instellingen, cooling gecontroleerd van videokaart (overigens zelf aangebrachte zalman heatpipe). videokaart op apparte voedingstreng aangesloten. Voltages gecontroleert.
Ik weet echt niet meer waar het aan kan liggen en ben bang dat mijn geheugen o.i.d. op de kaart defect is, zou dit de oorzaak kunnen zijn of is er misschien toch iets softwarematigs aan de hand?
please help me
Mijn specs:
asus p4p800 deluxe
p4 2.8ghz
2x 512mb ddr400
2x 120gb 8mb maxtor raid-0 (onb. via raidchip)
2x dvd-branders
hercules fortissimo III
drivers+software:
net vers geinstalleerde (zonder veel zooi geinstalleerd) winxp sp2
ati catalyst 4.8 drivers
raid drivers 3.0 van via site (helaas is firmware nog 2.1 in asus bios)
voor de rest de drivers van de asus site bijbehorend bij het moederbord
Ik heb al van alles geprobeerd om dit te verhelpen, diverse drivers geprobeerd, instellingen in de videokaart drivers (fastwrite, gpu recover), bios instellingen, cooling gecontroleerd van videokaart (overigens zelf aangebrachte zalman heatpipe). videokaart op apparte voedingstreng aangesloten. Voltages gecontroleert.
Ik weet echt niet meer waar het aan kan liggen en ben bang dat mijn geheugen o.i.d. op de kaart defect is, zou dit de oorzaak kunnen zijn of is er misschien toch iets softwarematigs aan de hand?
please help me
Mijn specs:
asus p4p800 deluxe
p4 2.8ghz
2x 512mb ddr400
2x 120gb 8mb maxtor raid-0 (onb. via raidchip)
2x dvd-branders
hercules fortissimo III
drivers+software:
net vers geinstalleerde (zonder veel zooi geinstalleerd) winxp sp2
ati catalyst 4.8 drivers
raid drivers 3.0 van via site (helaas is firmware nog 2.1 in asus bios)
voor de rest de drivers van de asus site bijbehorend bij het moederbord