Ik heb een windows 2000 server draaien met daarop een terminal server. Verschillende gebruikers kunnen hierop goed inloggen en gebruik maken van de verschillende applicaties. Alleen nu heb ik het volgende probleem: Ik wil dat alle gebruikers dezelfde mail kunnen lezen, dus ook als die al die door outlook opgehaald is door een andere gebruiker. Want het bedrijf heeft 1 gezamenlijk email adres. Hoe kan ik dit het beste maken?
Verwijderd
Gebruik je nu POP3 om de mail op te halen?
Dan zou ik aanraden om een IMAP server te gebruiken als dat mogelijk is. Anders misschien zelf een IMAP server opzetten op die windows 2000 server en die om de paar minuten mail laten ophalen van het POP3 account en deze in de IMAP directories zetten
Dan zou ik aanraden om een IMAP server te gebruiken als dat mogelijk is. Anders misschien zelf een IMAP server opzetten op die windows 2000 server en die om de paar minuten mail laten ophalen van het POP3 account en deze in de IMAP directories zetten
Ik gebruik nu idd pop voor het ophalen van mail. Maar hccnet mailserver ondersteunt toch ook imap? Kan ik die dan gebruiken?