Voor de echte netwerk guru's!! (MS-SMS probleem)

Pagina: 1
Acties:

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb zo-net op mn NT server Ms-Backoffice geinstaleerd. nu heb ik alleen een probleem met Ms-SMS server. zodra ik de administrator console opstart krijg ik de melding dat er tijdens de vorige bewerking iets niet goed is gegaan en dat ik de administrator console nogmaals meot starten. en je raad het al: ook na het herstarten blijft dit probleem. ik heb het vorige keer ook al op een andere server gehad en dat kon ik dus ook niet oplossen. heeft iemand hieer enig idee wat dit kan zijn? op technet kom ik er ook al niet uit :(

Verwijderd

service pack 2 erop en kijken dat je GEEN service pack 6 van NT erop hebt dit werkt namelijk klote met MS-SMS :-( 4 is dan het beste,

SQL server wel nieuwste update plaatsen..

suc6 ;-)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op woensdag 27 december 2000 14:11 schreef BOFH het volgende:
service pack 2 erop en kijken dat je GEEN service pack 6 van NT erop hebt dit werkt namelijk klote met MS-SMS :-( 4 is dan het beste,

SQL server wel nieuwste update plaatsen..

suc6 ;-)
jij hebt er gewono je fucking werkstuk over gehad hoxer! Ik moest vanochtend 40 minuten op mijn bus wachten :( was om 10:15 op mijn werk, en heb ook nog sex met je zus gehad... :D:P>:)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

echt niet !! want ik doe je wat DJ! :(

en nix geen HOXER !

• D3NN1S
  • Niet online
Hmm... sjit ok update gedaan van sms inderdaad nu loopt hij wel.. maar ik heb SP6a geinstaleerd. is die wel goed of is de hele versie 6 gewoon :r enneh enig idee wat het nieuwste SP voor exchange is?? in iedergeval thnx voor je hulp!!!

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 14:56 schreef D3NN1S het volgende:
Hmm... sjit ok update gedaan van sms inderdaad nu loopt hij wel.. maar ik heb SP6a geinstaleerd. is die wel goed of is de hele versie 6 gewoon :r enneh enig idee wat het nieuwste SP voor exchange is?? in iedergeval thnx voor je hulp!!!
sp6a is in princiepe goed alleen mijn ervaringen met sp6a + Ms SMS zijn :r ...
als het bij jou werkt is het toch ok ! ;)

• D3NN1S
  • Niet online
Op woensdag 27 december 2000 14:58 schreef BOFH het volgende:

[..]
sp6a is in princiepe goed alleen mijn ervaringen met sp6a + Ms SMS zijn :r ...
als het bij jou werkt is het toch ok ! ;)
nou voorlopig gaat ie nog goed (lees NOG :)) ik had hierboven ffies in al mn enthausiast me een typo gemaakt ik bedoelde natuurlich: wat is de nieuwste versie SP voor Sql enig idee? heb hier sp2 g'loof ik is die een beetje up-to-date?? in iedergeval nogmaals bedankt voor je hulp! :D

edit:
jippieee!!! mn 100'ste post!!

sorry * D3NN1S liet zich even gaan!

Verwijderd

hmm voor SQL zou je even op de MS website kunne kijken :)... ik weet het zo niet uit mijn hoofd :(

maar no thanx >:)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op woensdag 27 december 2000 14:43 schreef BOFH het volgende:
echt niet !! want ik doe je wat DJ! :(

en nix geen HOXER !
check je mail...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• D3NN1S
  • Niet online
Jahaaa daar was't ik weer!! :) nog even misschien een heeeele domme vraag tussendoor, sms geeft nu niet meer die foutmelding alleen zegt ie nu wel dat ie geen conectie kan krijgen met de primary site? moet ik nog iets aanpassen in site manager/sql server of zou het gewoon standaard moeten werken?? <zucht> t'is nu de eerste keer da'k sms instaleer heb dr wel veel mee gewerkt (remote tools e.d.) maar dus nog never geinstaleerd. heb je nog suggesties? :'(

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 15:51 schreef D3NN1S het volgende:
Jahaaa daar was't ik weer!! :) nog even misschien een heeeele domme vraag tussendoor, sms geeft nu niet meer die foutmelding alleen zegt ie nu wel dat ie geen conectie kan krijgen met de primary site? moet ik nog iets aanpassen in site manager/sql server of zou het gewoon standaard moeten werken?? <zucht> t'is nu de eerste keer da'k sms instaleer heb dr wel veel mee gewerkt (remote tools e.d.) maar dus nog never geinstaleerd. heb je nog suggesties? :'(
de server waar je SMS op hebt geinstalleerd is dat de Primary Site Server ???
als dit al zo is, pas dan je SQL SMS master database aan... maak hem minstens 30 mb en zorg dat je de goede rechten uitdeelt in usermanager zodat de sms admin in de sql server ook admin is.

Verwijderd

ff de nutteloze bitchmode:
wtf heeft dit nou met netwerk-kennis te maken :)

• D3NN1S
  • Niet online
Op woensdag 27 december 2000 16:22 schreef BOFH het volgende:

[..]
de server waar je SMS op hebt geinstalleerd is dat de Primary Site Server ???
als dit al zo is, pas dan je SQL SMS master database aan... maak hem minstens 30 mb en zorg dat je de goede rechten uitdeelt in usermanager zodat de sms admin in de sql server ook admin is.
Ja t'is de primary site server. amar als ik ga kijken welke SQL databases er aanwezig zijn is er geen sms database aanwezig op de sql server?? heeeel vaag! sjit moet nu naar huis, als je/jullie nog suggesties hebben post ze alsjeblieft! adners zit ik morgen nog de hele dag achter die K*t bak |:( alvast bedankt!!!! ik heb trouwens al sms opnieuw geinstaleerd maar probleem blijft. misschein help het ook nog om erbij te zeggen dat het de sms versie is die standaard bij Backoffice 4.5 geleverd wordt. dus neit echt de retail ofsow...

Verwijderd

installeer je wel EERST de SQL server 6.5.5 of hoger anders werkt het nooit !, daarna moet er tijdens de installatie van MS SMS gevraagd worden of en hoe je de Primary database wilt aanmaken. suc6 ;)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

DAMN bart... je hebt er toch fucking veel verstand vAN...

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 16:50 schreef Dirk-Jan het volgende:
DAMN bart... je hebt er toch fucking veel verstand vAN...
jaja jij router-godje !! ;-) moet ergens iets van weten ... :?
Pagina: 1