[Creative Inspire P580] Frontjes van speakers verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Zoals de titel al zegt :)

Ik heb een Inspire P580 set thuis staan. Fijn setje op zich...maar ik vroeg me dus af of het (zonder de speakers te slopen natuurlijk) mogelijk was de frontjes van de speakers zelf a te halen. Dus dat luidsprekerdoek, zeg maar. Lijkt me een mooier gezicht namelijk :)
Heb wel eens een klein beetje kracht gezet om het te proberen...maar ik wil ze niet slopen. Weet iemand of die frontjes er zonder problemen af kunnen? En zo ja: hoe dan :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
OK. Schop dus :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Gewoon hard aan trekken, moet lukken. Heb ik ook gedaan met mijn 4.1 set, en daarna gaan ze er gelijk makkelijker op en af.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Ja hoor, komen er zonder slopen vanaf.
Heb namelijk de 380, en die frontjes komen er zo af :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Maar even de oplossing posten voor degenen die het willen weten: Het werkt dus inderdaad, de frontjes kunnen er gewoon af :) Staat op zich wel mooier :)