Iets meer informatie gaan wij niet dood aan hoor... Bedoel 'hp printer', ja welk type exact? 'Print server?' welke printserver??
Als je naar het systeembeheer loopt kan hij je zo vertellen welk ipadres welke pc of printer is, en als jij het systeembeheer bent dan moet je toch maar eens opzoek gaan naar een andere hobby, is schilderen niet wat voor je?
Bedoel, zonder specifieke info kan ik niks, als jij mij exact het type printer server verteld kan ik op internet de handleiding downloaden, en kijken wat die zegt.
Of je kijkt op de printserver wat zijn mcadres is, die kan je koppelen aan een ip, om vervolgens via de admin alles goed in te stellen, maarja, dat kan ook niet ieder type.
INFO!
Overigens, je mag ook wel eens wat teruggeven aan de community, ik zie 8 topics, allemaal van jijzelf, je heb nooit iemand anders ergens geholpen. Nu misbruik je de community, het is een beetje nemen, en een beetje geven.
Als ik jou pc repareer, dan verwacht ik toch ook dat jij een mooi schilderij voor mij maakt ofzo
[
Voor 21% gewijzigd door
Icey op 17-08-2004 12:37
]