Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

92mm round ccfl en 120mm round ccfl gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede modders!

Hedendaags mod ik meer aan de auto dan aan mijn pc. Ik heb een klein projectje in gedachten, maar daarvoor heb ik blauwe 92mm round ccfls nodig en blauwe 120mm round ccfls. Met niet te veel nadenken raad je al wat het projectje is.

Her en der heb ik gezocht, op google, diverse casemod sites, diverse internationale shopjes en fabrikanten sites.

Het enige wat ik zelf van deze 2 producten heb kunnen vinden is het volgende:
http://www.sunbeamtech.co...%20ccfl%20fan%20grill.htm

Daarnaast ben ik op zoek naar de 92mm variant, het gaat gewoon om het ronde gedeelte. Weten jullie of de 92mm variant wel bestaat, zoja waar is deze dan te krijgen in Nederland?

Nu weet ik dat Sunbeam producten niet moeilijk te vinden zijn in Nederland, maar deze 120mm round ccfls heb ik nog niet ergens gezien, de vraag is; weet iemand waar ik deze 120mm round ccfl kan aanschaffen in Nederland?

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Ikzelf heb me ook al gek gezocht naar 120mm rounded CCFL's maar tot nu toe geen succes. Volgens mij worden 120mm fans nog niet als standaard gezien (hoewel er steeds meer cases met 120mm fans komen) en daarvoor hebben ze ook dus nog weinig modding spullen voor.

Je kunt misschien wel als alternatief 92mm en 120mm led fans kopen in je gewenste kleur...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:39
Hmm, er bestaan tut's waarin ze zelf ccfl's buigen, misschien is dit een optie?

• ExploWare
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 13:34

ExploWare

BoingBoing

hmm, ben benieuwd :) heb je een linkje naar die tuto? heb al ff op google naar de GoT gezocht, maar Ik vond m niet...
of is dat simpelweg met een glowwire?

. . . . . Youp.net . . . . .

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:09

AMDFreak

Intel is zo..

Gr0wLiThE schreef op 18 augustus 2004 @ 21:28:
Hmm, er bestaan tut's waarin ze zelf ccfl's buigen, misschien is dit een optie?
Kans dat ze breken is heeel groot.. :x

vroeger was dat ook erg hip om zelf je ccfls te buigen, maar als het te warm werd.. PATS

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:53
AMDFreak schreef op 18 augustus 2004 @ 23:10:
[...]

Kans dat ze breken is heeel groot.. :x

vroeger was dat ook erg hip om zelf je ccfls te buigen, maar als het te warm werd.. PATS
Vroeger ja, voor al dat premod gedoe.

ontopic ->
Volgens mij is het erg moeilijk om em in een perfect rondje te maken, je zou em rond eem malletje moeten buigen. Een ander probleem is dat je CCFL precies de juiste omtrek moet hebben.

dot.blaat

Verwijderd

Er loopt toch ook iemand hier op GoT rond die nav ideeën van gebruikers dingen maakt? Zo had dat bedrijf van die lichtgevende handvaten gemaakt voor je pc. Het kan ff duren voor dat zo'n product op de markt is though :/
Pagina: 1