Toon posts:

[XP] Pro in een loop

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HELP
Heb een pc gebouwd,heeft t een maand goed gedaan,maar als ik nu opstart begint ie op te starten, tot het welkomstscherm van xp, daarna begint ie vrolijk overnieuw! safe mode helpt nie!

Verwijderd

uhm naja install xp maar gewoon opnieuw *rolls eyes*

Verwijderd

Topicstarter
da's dan de 3e keer al.....maand geleden nog gedaan.... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog een ander idee?

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Welkom op GoT. Heb je de FAQ al doorgelezen?

Je openingspost is nogal kort en gebrekkig, waar wij weinig me kunnen. Heb je ook google al gebruikt? We zijn hier immers geen helpdesk. Verder is het niet de bedoeling dat je je topic binnen 24 uur kickt.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:35

Haan

dotnetter

Tja, als je telkens dat probleem krijgt, zal er wel iets niet goed zijn hè. Jammer dat we niet weten wat voor systeem je hebt, dat helpt wat moeilijk.. ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Bobje
Eerst spreek je over een PC van een maand oud:
Heb een pc gebouwd,heeft t een maand goed gedaan
Daarna heb je hem al voor de tweede keer geformateerd een maand geleden :?.
da's dan de 3e keer al.....maand geleden nog gedaan....
Ook spreek je over
safe mode helpt nie!
Wat bedoel je hiermee? Wat voor foutmelding krijg je? Heb je meer informatie over je PC?

Verwijderd

Topicstarter
het is een Ahlon xp 2000 met asus a7v8x-mx mobo, 256mb RAM en 40gb hdd, als ik in de safe mode opstart gebeurd hetzelfde. de pc is nu 3 maanden oud, heeft dit probleem al eerder gegeven, heb toen alles geformat, en heeft t toen een maand goed gedaan. hoop dat je zo voldoende info hebt. uit de FAQ heb ik geen afdoende antwoord kunnen halen.

Verwijderd

Hallowah,

Probeer maar eens een andere voeding... k`wil wel bijna wedden dat het dan over is!

(had precies hetzelfde vorige week, booten in een loop, niet verder als het logo) 3 dagen erna ging m`n voeding herrie maken en roken :S, nieuwe voeding erin, ding loopt weer als een tiet.

ROB

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-05 07:21
Misschien helpt een bios updateje wel...

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 19:43

Gé Brander

MS SQL Server

Wellicht (wel/niet) een legale versie van XP die niet geactiveerd is en na een 30 dagen op slot gaat, dat wil dus zeggen na inloggen direct weer uitlogt?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Bobje
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 12:25:
Hallowah,

Probeer maar eens een andere voeding... k`wil wel bijna wedden dat het dan over is!

(had precies hetzelfde vorige week, booten in een loop, niet verder als het logo) 3 dagen erna ging m`n voeding herrie maken en roken :S, nieuwe voeding erin, ding loopt weer als een tiet.

ROB
Lijkt me erg onlogisch, hier komt de TS-er zelfs in Windows. Ik zou eerder in de trent van geheugen kijken. Ander reepje erin en kijken of het dan wel werkt? Anders zoveel mogelijk hardware (behalve HD) loskoppelen en dan kijken wanneer de PC niet meer werkt als je alles stuk voor stuk weer aan het aansluiten bent.
c70070540 schreef op 17 augustus 2004 @ 12:30:
Wellicht (wel/niet) een legale versie van XP die niet geactiveerd is en na een 30 dagen op slot gaat, dat wil dus zeggen na inloggen direct weer uitlogt?
Lezen is ook een vak :(. De TS-er spreekt toch over opnieuw opstarten en niet over uitloggen?

[ Voor 20% gewijzigd door Bobje op 17-08-2004 12:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
de voeding is nog maar 3mnd oud?

• bluesbrother
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01-2025

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Kan ook een blaster achtig virus zijn.

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:35

Haan

dotnetter

c70070540 schreef op 17 augustus 2004 @ 12:30:
* Haan zet hier zijn geld op in!

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Bobje
bluesbrother schreef op 17 augustus 2004 @ 12:32:
Kan ook een blaster achtig virus zijn.
Blaster of een variant ervan zorgt voor een ander probleem. Dan krijg je zelfs een melding dat de PC over 60 seconde uitvalt. Hier gebeurd dat meteen als Windows opgestart is tot het welkomsscherm.

@ Whothagirl, probeer eerst ander geheugen (te leen van een vriend), daarna kan je een andere voeding testen om zeker te zijn of het je voeding wel of niet is. Als jij niks uitvoert of test, dan zul je nooit achter de oorzaak van het probleem komen.

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-04 15:26
Mischien last van warmte ontwikkeling ?

Kijk een in de bios bij je cpu en sys temps.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 16:37

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Misschien helpt beginnersweb.nl

Want met zo'n informatie krijg toch alleen maar desinformatie terug.

Wat kun je hier nog meer voor tips verwachten:
-Voeding
-temperaturen
-scherm
-virusscan
-xp herinstaleren
-vragen over wat je nog meer gedaan hebt.
-knoppix
-seatch gebruiken (via google, want hij is nu kapot)
-al dan niet over/onderklokken
-garantie vragen bij leverancier op Moederbord/voeding/videokaart.

;)

[ Voor 65% gewijzigd door leuk_he op 17-08-2004 13:02 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja, er zijn heel veel tips gegeven, maar ik heb nu niet echt het idee dat de topicstarter zelf pogingen heeft gewaagd om tot een oplossing te komen. De GoT-search ligt plat maar de FAQ's (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) van verschillende subfora op GoT geven al veel info (WOS, Processors, Mobo's & Geheugen, andere hardwarefora). [google=xp keeps rebooting] geeft ook veel tips en vragen die je al voor jezelf kunt beantwoorden.

Natuurlijk wens ik je je een goed werkend systeem toe maar op GoT kunnen we niet "handje vasthouden" om tot een oplossing te komen, zoals je ook las toen je je registreerde (zie ook FAQ Forumgedrag).

Daarom sluit ik dit topic. Lees de vele tips door, zoek uit wat er aan de hand kan zijn (installeer ook de recovery concole en kijk naar services als het niet aan een activation/slechte crack ligt).

Als je nog vastloopt: open gerust een nieuw topic met meer info, dan denken we graag mee maar dit heeft op GoT geen zin :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.