HP Scanjet 5590 op Win 2k

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:45
Ik heb een HP scanjet 5590 en die zou ik graag op een windows 2000 machine willen hebben draaien.

Hij doet het wel dus ik kan gewoon scannen maar als ik de sneltoetsen op de scanner zelf wil gebruiken geageerd hij niet. ik krijg geen enkel visueel/audio signaal als ik een knop indruk. dus ik weet ook niet of het aan de scanner of drivers licht. ik heb de nieuwste drivers geinstaleerd en alles geprobert wat die ondersteunen. helaas wederom geen reacktie. ook de drivers op de cd die erbij zat werken niet samen met de sneltoetsen.

heeft iemand hier ervaring mee.

Afbeeldingslocatie: http://h10003.www1.hp.com/digmedialib/prodimg/lowres/c00095488.gif

Specifications
Scanner type
Flatbed scanner

Scan resolution, enhanced
Up to 999,999-enhanced dpi (The maximum dpi at which you can scan is limited by available computer memory, disk space, and other system factors.)

Scan resolution, hardware
2400 x 2400 dpi

Bit depth
48-bit

Task speed
Less than 24 sec: 4 x 6-in color photo into Microsoft Word; less than 36 sec: OCR a full page of text into Microsoft Word; less than 18 sec: e-mail photo

Automatic document feeder
Standard, 50 sheets

Maximum scan size
8.5 x 11 in

Connectivity, std.
Hi-Speed USB - compatible with USB 2.0 specifications

System requirements, minimum
USB-compatible PC with Microsoft Windows 98, 98 SE, Me, 2000, XP (Professional and Home Editions); Pentium II Celeron or compatible CPU; Internet Explorer 5.01 SP2 or later; 64 MB RAM; 175 MB disk space, plus 50 MB for full-color scanning; 800 x 600 16-bit color SVGA monitor; CD-ROM drive; USB port; HP Memories Disc Creator software requires CD-Writer and 700 MB additional disk space

Software included
CD-ROM(s) with software for Microsoft Windows and Macintosh: HP Photo & Imaging software with HP Memories Disc Creator & HP Instant Share, Integrated I.R.I.S. Readiris OCR, NewSoft Presto! PageManager 7, HP Commercial Scanjet 5590 TWAIN (Windows only)

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:45
ik kon net geen edit uitvoeren op mijn bericht hierboven dus dan maar een nieuw reply.

De pc is een
Dell gx 270
p4
512 mem

al bij al meer dan genoeg voor de requierments die hp vraagt

Verwijderd

heb je de software van hp geinstalleerd, zo ja dan zit er in dat programmaatje een tab blad waarin je kan zeggen wat je voor commando wil uitvoeren als je op die knoppen van die scanner/ printer drukt!